Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Phạm Tuấn Anh

Phạm Tuấn Anh

Hồ sơ 5 sao bạc 256 Lượt xem hồ sơ

Nam, 03/11/1980, 43 tuổi

128 An Đà, Ngô Quyền, Hải Phòng

Cập nhật: 04/08/2016

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Hải Phòng, Quảng Ninh
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
1.000 - 4.999

Giới thiệu bản thân

I am very well organized, highly motivated, punctuality, a team player, team leader. I always take responsibilities and competent of working with multi – nationalities and culture and I always try all my best to complete my duties and responsibilities

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại Học

Kĩ năng

 Hard worker and loyal  Good command in English both in written and oral  Able to operate computer (Micro Soft Word, Excel, Internet Explorer)  Good at using Fidelio  Supervisor Skills  HACCP Training.

Kinh nghiệm làm việc

HERITAGE LINE, JASMINE CRUISE – Ha Long, Vietnam Date of Employed: Oct 14 th 2014 – Present Position: General Manager Responsibility:  Plan to training employee periodicly in a year, a quater and a month.  Plan to preparing, maintaining the cruise periodicly in a year, a quater and a month.  Plan the cruise managing and setting up the day off for employee.  Performing service process as the company standards and requirments.  Performing the administration follow the functions and management board requirments.  Performing regulations which relate to using property, equipments in the boat in each department. Setting up, supervising the implementation of quantitative and limits the use of materials and property on board. Having responsibility to pay in case his staff damage, disruption of property, customers complained about the service on board.  Planing, supervising the implementation of keeping security labor safety and sanitation and fire prevention.  Performing and supervising the implementation of regulations, process in our conpany.  Researching, planing, recommending itineraries, activities in order to get higher quality.  Give ideas for management board to control the administrative and human resource in the boat.  Setting up the food and beverage menus on boat together with management board.  Give ideas for salary, bonus in order to incentive the employees  To help other departments in controlling activities and managing personel. Also to be a connection between the board of Directors and staffs.  On behalf of director to welcome the valued partners.  Report for daily trips on room status, meals, activities, added cost, staff, rooming list, staff signed list, revenues-expenditures report and guest remarks to hand over officer on the decks everyday.

Mong muốn về công việc

Quản Lí khách Sạn Resort

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile