Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
14405 1

Trợ lý Quản lý Nhà hàng (Assistant)

  • Hạn nộp: 30/12/2020
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
2
Nơi làm việc
Quận 1 - TP HCM
Giờ làm việc
Làm theo ca
Cập nhật
19/08/2020 15:57

Mô tả công việc

• Handles guest comments and complaints, ensuring follow-up 

• Develops strong relationships with guests with the aim of gaining their loyalty  
• Ensures the quality of service provided for guests, that they are comfortable and receive a warm and personal welcome 
 • Steers and promotes all the F&B points of sale  
• Ensures that all information is duly passed on to the applicable departments  
• Organizes and supervises the preparation of points of sale according to activity forecasts and product information 
 • Ensures the brand's reference standards are properly applied  
• Ensures that sales materials are of good quality and ensures that pricing is in line with strategy 
• In conjunction with the Head Chef, prepares the menus, organizes purchases and updates the cooking instructions  
• Plans changes in the menu, sets prices and organizes the work for the day in coordination with the Chef 
• Is responsible for keeping equipment and furniture in good condition, for keeping machinery and appliances in reliable working order, and for following up technical maintenance.  
• Assures hotel management cover early mornings, evenings, weekends and on bank holidays  
• Prepares the commercial action plan for the department and ensures its implementation 
• Is familiar with all the hotel's services and informs guests about them to encourage use  
• Analyses guests' comments and implements any corrective actions as required  
• Launches and deploys marketing initiatives in the local area in order to increase revenue  
• Works in close collaboration with the sales department to ensure high standards of service and satisfaction for meetings customers  
• Draws up the annual budget for the department and implements any corrective actions required  
• Ensures that the management results for the department are in line with the hotel's targets  
• Adapts department organisation as required and manages headcount for optimum "prime cost" 
• Draws up, implements and ensures that internal checks are carried out 
• Supervises purchasing for the restaurant, manages stocks 
 • Checks inventories that have been carried out  
• Ensures that food and beverage costs comply with requirements defined by the hotel and the brand

Quyền lợi được hưởng

• Lương cơ bản + thưởng Service charge + TIP • Làm việc trong môi trường năng động, chuyên nghiệp. • Có nhiều cơ hội giao tiếp với người nước ngoài. - Tham gia đóng các loại bảo hiểm (BHXH, BHYT, BHTN) • Tham gia gói BH sức khỏe hàng năm cho các vị trí quản lý cấp cao. • Hỗ trợ ăn giữa ca • Mức lương cạnh tranh. • Thưởng theo hiệu quả công việc. • Và các chế độ phúc lợi khác theo quy định của công ty

Yêu cầu công việc

• Diploma or degree in hospitality – food & beverage, professional hospitality degree or hospitality management school and/or anyone eager to work in the sector regardless of their educational background, pending validation of their skills • At least 5 years' experience in the sector and impeccable knowledge of F&B professions and team management • Computer literate • Languages: fluent in English and a 3rd language would be a plus • Good leadership & communication skills • Good training skil

Yêu cầu hồ sơ

- Sơ yếu lí lịch có xác nhận của chính quyền địa phương (Không quá 6 tháng). - Giấy khai sinh (Bản sao). - Sổ hộ khẩu (Bản công chứng). - CMND (Bản công chứng). - Bằng cấp liên quan (Bản công chứng) - Giấy khám sức khỏe (Theo thông tư 14 của BYT). - 4 ảnh 3x4 (Vui lòng mang theo 1 ảnh 3x4 để dán vào mẫu đơn xin việc của khách sạn khi đến xin việc. Chỉ yêu cầu hoàn thiện đầy đủ HS khi được nhận vào làm việc tại công ty)

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • 216 Đường Đề Thám, Phường Phạm Ngũ Lão - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh
  • https://ccentralhotels.com
  • In the heart of the business district, C Central Bui Vien and C Central De Tham are in the lively Bui Vien neighbourhood, within easy reach of sky bars, hip restaurants, historical and cultural attractions, and the city’s best parks. This is the ideal base, as visitors have easy access to all the office headquarters, while the best city nightlife is right on the doorstep. Whether you’re after a sophisticated drink within one of Saigon’s hidden whiskey bars, or you’re up for some people-watching in the city’s glitzy nightclubs, there’s no better place to be.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu