Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
12725 1

Berverage Manager

  • Hạn nộp: 17/05/2017
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Huyện Phú Quốc - Kiên Giang
Giờ làm việc
Làm theo ca
Loại hình
Resort/ Khu Du lịch
Cập nhật
27/07/2017 09:38

Mô tả công việc

JOB SUMMARY Responsible for bar/lounge daily shift operations and supervision of staff. Position assists with promoting the lounge, menu planning, maintains standards, assists servers on the floor during peak periods and manages property liquor inventories and controls. Strives to ensure guest and employee satisfaction while maintaining the operating budget. Accountable for enforcing all legal obligations professionally and consistently. Determines training needed to accomplish goals, then implements plan. Strengthens the food and beverage/culinary team by assisting in other outlets when needed. CANDIDATE PROFILE Education and Experience • High school diploma or GED; 4 years experience in the food and beverage, culinary, or related professional area. OR • 2-year degree from an accredited university in Food Service Management, Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; 2 years experience in the food and beverage, culinary, or related professional area. CORE WORK ACTIVITIES Managing Bar/Lounge Operations • Implements agreed upon beverage policy and procedures throughout the property. • Manages in compliance with all local, state and Federal beverage and liquor laws. • Understands beverage control including days on hand, perpetual inventory, bar pars, portion control, costs controls, beverage potentials, mix of sales analysis for beverage, issue & returns, food standards, and period end inventory. • Monitors adherence to all liquor control policies and procedures. • Attends pre- and post-convention meetings as needed to understand group needs • Comprehends budgets, operating statements and payroll progress reports as needed to assist in the financial management of department. • Participates in the management of department's controllable expenses to achieve or exceed budgeted goals. • Manages to achieve or exceed budgeted goals. • Ensures compliance with all Bar/Lounge policies, standards and procedures. • Maintains food handling and sanitation standards. • Manages inventories according to budget and business levels. • Assists with developing menus and promotions as necessary. Leading Bar/Lounge Team • Trains staff on liquor control policies and procedures. • Supervises staffing levels to ensure that guest service, operational needs and financial objectives are met. • Ensures employees understand expectations and parameters. • Communicates critical information to the Bar/Lounge staff regarding each event. Ensuring Exceptional Customer Service • Provides excellent customer service. • Interacts with guests to obtain feedback on product quality and service levels. • Responds effectively to guest problems and complaints. • Empowers employees to provide excellent customer service. • Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement. • Provides feedback to individuals in an effort to improve service performance. • Reviews comment cards and guest satisfaction results with employees. Managing Human Resource Activities • Supports a departmental orientation program for employees to receive the appropriate new hire training to successfully perform their job. • Participates in the development and implementation of corrective action plans. Marriott International is an equal opportunity employer committed to hiring a diverse workforce and sustaining an inclusive culture. Marriott International does not discriminate on the basis of disability, veteran status or any other basis protected under federal, state or local laws.

Quyền lợi được hưởng

• Tiền thưởng phục vụ hàng tháng khi khách sạn bắt đầu hoạt động phục vụ khách • Được cung cấp chỗ ở, phòng máy lạnh • Được cung cấp các bữa ăn trong ca • Được hỗ trợ tiền tàu xe để bắt đầu công việc và khi kết thúc hợp đồng • Được hỗ trợ tiền trợ cấp tàu xe về thăm nhà: 2 lần trong 1 năm • Có 12 ngày phép cho một năm làm việc • Làm việc 5 ngày trong một tuần – Có 2 ngày nghỉ trong một tuần • Được hưởng chế độ bảo hiểm theo qui định, bao gồm bảo hiểm y tế, bảo hiểm xã hội, và bảo hiểm thất nghiệp • Được bảo hiểm tai nạn 24/24 trong suốt thời hạn hợp đồng với khách sạn • Được tham gia chuyến dã ngoại hàng năm • Được huấn luyện và đào tạo để phát triển nghề nghiệp

Yêu cầu công việc

• Có ít nhất 2 năm kinh nghiệm • Có kinh nghiệm trong lĩnh vực khách sạn là một lợi thế • Giao tiếp tiếng anh thông thạo

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Khu Du Lịch Sinh Thái Bãi Khem, TP Phú Quốc, Tỉnh Kiên Giang
  • https://www.jwmarriottphuquocresort.com/
  • JW Marriott Hotels & Resorts is Marriott International’s luxury brand that consists of 57 exceptional properties in gateway cities and distinctive resort locations around the world. These hotels are warmly authentic, putting guests at ease in an environment of relaxed elegance and effortless luxury.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu