Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
9707 1

Greeter (Female)

  • Hạn nộp: 31/01/2016
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
HCMC
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
11/01/2016 14:49

Mô tả công việc

Summary: To graciously welcome guests to the hotel offering them assistance with their baggage and directions to the Front Desk, while effectively managing the flow of traffic in and out of the Motor Lobby. The Doorman is typically the first employee the guest comes in contact with and this initial interaction is vital to the guest's experience. Responsibilities: - Provide our guests with an exceptional arrival and departure experience that makes them feel welcome.- Engages the guest to provide superior guest service.- Ensures the valets are staged to maximize the guest experience.- Manages the traffic at the front of the hotel.- Coordinates activity in the drive with the Bell Attendant to ensure timely delivery of luggage and Valet Attendants of guest vehicles.- Maintains the cleanliness of the front of the hotel.- Notifies the Front Desk and Guest Services of VIP arrivals whenever possible.- Loads the baggage in the cars or taxis for departing guests- Maintains a clean and orderly appearance of the work area at all times.Job Requirements- Good appearance. High up 1m65- Exceptional customer service skills: smile, welcoming attitude, ability to engage and make a great first impression on our guests - Excellent grooming and body language to represent the brand- Ability to multi-task- Good English communication is advantage.- Have Certificate of professional Receptionist in Hospitality/Hotel

Quyền lợi được hưởng

Theo quy định chung

Yêu cầu công việc

- Good appearance. High up 1m65 - Exceptional customer service skills: smile, welcoming attitude, ability to engage and make a great first impression on our guests - Excellent grooming and body language to represent the brand - Ability to multi-task - Good English communication is advantage. - Have Certificate of professional Receptionist in Hospitality/Hotel

Yêu cầu hồ sơ

.

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 59 Đường Pasteur, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
  • https://odysseahotels.com/saigon-city-point-hotel/
  • Liberty Central City Point Hotel, managed by Odyssea Hospitality Management JSC is recruiting for new culinary talent for the Kitchen Team: Liberty Central City Point Hotel, 171 rooms and 3 Food Outlets located on 59 Pasteur Street, District 1, HCMC

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu