Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
11640 1

Chef De Partie Hot Kitchen

  • Hạn nộp: 30/01/2017
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Cầu Giấy - Hà Nội
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Bếp
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
31/12/2019 11:11

Mô tả công việc

OBJECTIVE: To assist and support the executive chef & executive sous chef at the organization and control of all hot food preparations and culinary activities of the designated kitchen, to agreed standards and in line with profit margins MAIN DUTIES: - Job task to be done within a day + Morning/First half day shift: • Checking set up and refilling breakfast buffet and make sure following standard • Being responsible check all food before for food order from butchery and store. Make sure that enough food to use whole day and breakfast tomorrow • Preparing, cooking and presenting all food for a la carte menu, daily lunch buffet. • To work closely with the Pastry teams and Butcher teams when clear buffet and make sure that to minimize food wastage in Main kitchen • Daily briefing ( at set times) + Afternoon/second half day shift • Preparing and cooking all food for a la carte menu and daily dinner buffet • Responsibilities about checking all the food set up in buffet dinner and filling the form of food order • Refilling the food for dinner • Clearing dinner buffet and keep the leftover food to be • To work closely with Supervise Restaurant and pastry team about clear buffet dinner and follow standard. • Hand over and co-operate with night shift preparation food for breakfast tomorrow. • Make sure leading all staff on shift follow “Closeting kitchen” standard. Job task to be done within a week • Making staff duty roster Job task to be done within a month • Doing monthly food inventory together with Hotel Cost Controller - Other assignment/other job arrangement • To assist food recipes and kitchen standards and to monitor that recipes and standards are according with SPH policies & procedures • Ensure proper kitchen operation in Main Kitchen during the shift • To work closely with the Ex Chef & Ex Sous Chef in order to assure a smooth Main Kitchen operation • To be flexible with work schedule • To monitor all stewarding cleaning schedules • Company and Hotel Policies and Procedures and Minimum Standards. • To work closely with Ex Chef & Ex Sous Chef in maintaining food standards • Make sure food items in Refrigerators and Deep Freezers and only hold essential and necessary items on stock. - Training and Human Resources • To assist the training department whenever needed • Control the work of staff during shift • To offer assistance to colleagues at all times. • To enforce operational standards that are reviewed periodically and then updated and improved. (Nghiêm chỉnh làm việc theo đúng tiêu chuẩn của khách sạn, luôn học hỏi để tiến bộ) • Joining all Hotel training courses. (Tham gia đầy đủ các lớp đào tạo của khách sạn). - Guest Service Responsibilities • Responsible for the Kitchen staff, in here area in all aspects of food preparation and hygiene. • To maximize employee productivity and morale and consistently maintain discipline following hotel guidelines and local legislation. • Responsible for the organization of work shifts to ensure adequate staff coverage to meet business demand. • To ensure that all staff has a clear understanding of Hotel’s Employee Handbook. • To enforce the food preparation and preparation guideline to ensure consistent quality culinary offering to our guests. (Trình bày món ăn theo đúng kĩ thuật quy định để đảm bảo phục vụ khách hàng hiệu quả nhất) • Maintain food safety & protection. All food in working areas should be in compliance with food handling techniques, to including dating, proper storage, rotation… Maintain the basic food safety and sanitation in accordance with the company policies. (Bảo quản tốt thực phẩm. Mọi khu vực nấu luôn sạch sẽ, thực phẩm cần được bảo quản trong khu vực tốt, có gắn hạn sử dụng)

Quyền lợi được hưởng

Candidates will be provided with job details during interview.

Yêu cầu công việc

Candidates will be provided with job details during interview.

Yêu cầu hồ sơ

- Gửi hồ sơ trực tiếp tại văn phòng Khách sạn hoặc email - Hồ sơ/CV bằng tiếng Việt hoặc tiếng Anh, có kèm ảnh - Hồ sơ không trúng tuyển sẽ không được trả lại.

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • No.5, Duy Tan Street, Cau Giay District, Hanoi/ No.2 Thai Ha Street, Dong Da District, Hanoi
  • https://careers.accor.com/global/en
  • At Novotel, everyone is free to live as they want. Entertain your palate in your cosy room, at the Gourmet Bar or at Food Exchange restaurant. Dive into the comfort of our unique bedding, or connect with the world in our welcoming lobby. From the gym to the pool, the meeting rooms to the children playground, our expert teams, known for their attention to detail, are always on hand with simplicity and elegance. It’s a lot better at Novotel. Tại Novotel, các bạn sẽ thấy thoải mái như ở nhà. Đánh thức vị giác trong căn phòng ấm áp của bạn, tại GoumetBar hay tại nhà hàng Food Exchange. Chìm đắm trong sự thoải mái trên chiếc giường độc đáo của chúng tôi hoặc kết nối với thế giới ngay tại sảnh của khách sạn. Từ phòng tập thể thao cho tới bể bơi, phòng họp cho tới sân chơi trẻ em, đội ngũ chuyên gia của chúng tôi sẽ phục vụ bạn với tất cả sự quan tâm chu đáo đến từng chi tiết. Cuộc sống tươi đẹp hơn tại Novotel.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu