Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
5715 1

Receptionist/Nhân viên lễ tân (Tiếng Nhật)

  • Hạn nộp: 30/05/2016
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
3
Nơi làm việc
Quận Liên Chiểu - Đà Nẵng
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
27/05/2016 10:48

Mô tả công việc

1. Welcome guests upon arrival and check in according to established standards and procedures. 2. Adhere to all credit procedures and accounting procedures as they pertain to the registration process. 3.To handle all keys for guests as requested 4.To provide information and assist all guest. 5.To provide courteous and efficient service and if possible to comply with each and every guests request. 6.To take reservations at the counter when reservation department is closed or when GRO is not available. 7.Check out guest courteously and accurately. 8.Post all charges without delay and update the folios. 9.Balancing of credit card, charges, and cash. 10.Accurate handling of cash float. 11.Project courtesy and hospitality across the desk. 12.File registration cards for arriving guest. 13.Post advance deposit. 14.Be familiar with all room types and rates in the hotel and their availability status; up-sell whenever possible. 15.Handle guest complaints promptly according to established procedures and then report to Front Desk Manager for further follow up when necessary. 16.Know guest room security, emergency and fire procedures; encourage the use of safe deposit boxes and adhere to procedures for their use. 17.Be familiar with hotel facilities and functions as well as major city attractions and events; provide guests with accurate information as requested. 18.Develop a professional and courteous working relationship with colleagues within the Front Office and maintain an effective flow of communication with all hotel personnel. 19.Maintain a well-groomed appearance and a tidy work area. 20.Ensure registration cards are accurately completed as per the required laws. 21.Ensure check in screen in the Front Office computer is accurate and all details have been completed. 22.Filling the supporting bills on to respective guest bill docket. 23.Record all the vouchers received by checking against the system to match with guest reservation. 24.Handle the foreign currency exchange. 25.Responsible for document with serial number such as: official receipt paid out form, rebate, currency exchange, etc. 26.To be familiar with Front Office Policies and Procedures, Job Description and Employee Handbook. 27.Perform other duties, which are assigned by the superior from time to time.

Quyền lợi được hưởng

Pursuant to Labor Code

Yêu cầu công việc

_ Good Japanese communication skill _ Good apperance is prefferable _ Experience: 1 year

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 162 Bạch Đằng, Hải Châu I, Hải Châu, Đà Nẵng, Vietnam
  • https://www.brillianthotel.vn
  • Với vị trí nằm ngay trung tâm thành phố, trên con đường ven sông Hàn thơ mộng đẹp nhất Đà Nẵng, khách sạn Brilliant thực sự là một điểm nghỉ ngơi mà bạn nên dừng chân khi đến với miền Trung Việt Nam. Tiêu chí hoạt động của chúng tôi là luôn hướng tới sự tiếp cận dịch vụ chăm sóc khách hàng cao nhất- pha trộn văn hóa thế giới vào sự tráng lệ của cuộc sống hiện đại. Sự thiết kế của khách sạn tận dụng mọi lợi thế của vị trí xây dựng để bạn vừa có thể ngắm nhìn dòng sông Hàn thanh bình vừa trải tầm mắt ngắm đường chân trời trên biển từ ngay chính ô cửa phòng. Khách sạn cung cấp dịch vụ chăm sóc mọi khách hàng từ những chi tiết nhỏ nhất để bạn có thể cảm nhận được sự chuyên nghiệp trong dịch vụ của chúng tôi. Chúng tôi tự tin bạn sẽ thực sự ngạc nhiên với phong cách dịch vụ gần gũi, thân thiện của đội ngũ nhân viên được đào tạo chuyên nghiệp của khách sạn.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu