Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Nhân viên
Nhân viên
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A
N/A
Công việc mong muốn
Lữ hành/ Du lịch (HDV, ĐH Tour...)
Lữ hành/ Du lịch (HDV, ĐH Tour...)
Giới thiệu bản thân
Chuyên viên 4 năm
GIao tiếp chuyên nghiệp với nhiều đối tượng ở các xuất phát điểm khác nhau
Chuyên viên 2 năm
Quản lí đội ngũ nhân viên 20-30 người để chuyến bay được vận hành như lịch trình đã cam kết với hành khách
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại Học Mở Tp. Hồ Chí Minh ( HCM, VN )
Tốt nghiệp Đại học
Biên phiên dịch
Trung Cấp Nghiệp Vụ Du Lịch Khôi Việt ( HCM, VN )
Tốt nghiệp Trung cấp
Hướng dẫn viên
Kĩ năng
Kinh nghiệm làm việc
* Từ 10/2006 đến 4/2007
Maersk Logistics Ltd
Địa chỉ: 28 Phùng Khắc Khoan
Chức vụ: Client Coordinator
Công việc được giao:
- Attending to and executing all customers queries promptly
- Coordinating with internal departments/ desks within the Container Business (e.g. refund and documentation) to ensure customers processes are attended to on time; Operations desks to coordinate product delivery such as update or amend booking information, send booking approval and weekly space forecast directly to vendor, communicate any amendments/changes to the booking to destination or client directly
- Ensuring accuracy of documentation processes e.g. invoices, payments, job files, deliveries and duty calculations before sending out to clients
- Generating more business from existing customers through regular communication and market updates
- Liaising with team members to ensure smooth running of all sections
* Từ 6/2007 đến 2/2008
Star Cruises
Địa chỉ: Malaysia
Chức vụ: Galley Steward
Công việc được giao:
- Assisting cooks and galley staffs with plate-ups and needed items
- Monitoring cleaned equipment including the dish washing machine, hand wash stations, pot-scrubbing station and making corrections when needed
- Controlling breakages and maintaining a consistent supply of clean dishes, utensils, and cookware so that kitchen operations may function smoothly with no delays.
- Applying knowledge of hygiene and food safe requirements to ensure cleanliness and sanitation in the kitchen
- Developing positive working relationships with others
* Từ 6/2008 đến 6/2010
Qatar Airways
Địa chỉ: Tân Sơn Nhất International Airport
Chức vụ: Airport Services Agent
Công việc được giao:
- Ensuring passengers and aircraft handling practices conform to the safety and security standards, including vigilant of passengers having over-sized and excessive hand baggage plus providing greater focus to make the flight take off on time
- Constant liaising with the check-in team for the smooth acceptance of passengers and offering proactive assistance to resolve irregularities about travel documents, tickets, bookings, excess checked baggage and others
- Coordinating with ground staff to ensure VIP passengers or passengers with special handling are assisted effectively through airport facilities
- Providing support to Duty Officers during unplanned disruptions such as flight delays, cancellation of flights, etc and full support passengers with the five-star service
- Supervising and support the ground staff to handle passengers in the case of lost or damaged bags plus dealing with the paperwork connected with baggage issues and claims
- Performing optimum Frequent Flyer Program enrollments
- Handling general administrative functions in the office efficiently
Mong muốn về công việc
Hướng dẫn viên chuyên nghiệp trên mọi nẻo đường