Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Trịnh Fạm Thu Hoài Sơn

Trịnh Fạm Thu Hoài Sơn

Hồ sơ 5 sao 405 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 30/08/1990, 33 tuổi

Long Phuoc, Long Thanh, Dong Nai

Cập nhật: 13/04/2020

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

I would like to change new working environment, improve and willing to learn new thing and promote my ability.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Tôn Đức Thắng

Quản trị Kinh doanh - Đại học

2013 → 2016

Bachelor in Hospitality Management (2013-2016), Ton Duc Thang University, HCMC

Kĩ năng

Quản lý
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Training and Development
Tin học văn phòng

Kinh nghiệm làm việc

Trưởng bộ phận tại Duc Viet Ltd. company

8/2016 → Hiện tại

Phu Quoc province

Aug 2016 – May 2019: SOL BEACH HOUSE PHU QUOC by Melia Hotel International, Reservation Manager (Pre-opening)  Responsibility for the reservation functions for the resort ensuring all reservations are processed in a pleasant, professional and efficient manner.  Manages and coordinates activities of reservation team members providing reservations and customer services skills.  Achieving customer satisfaction and room revenue goals while taking guests through the booking process.  Understand and enforce resort and company credit policies and ensure proper billing instructions, routing instructions and payment methods are applied to the reservations.  Train newly recruited reservation staffs in taking reservations, telephone etiquettes, and reservation module on hotel software and processing emails.  Fully knowledgeable about resort guest rooms, rates, promotions, amenities, programs, resort facilities and services.  Create and manage rates and packages configured on the PMS. ECOMMERCE - (Pre-opening)  Property setting with room type, rate plan, cancellation policy  Report the production statistic per month, per year  Customer massage, increase ranking and visibility  Improve customer experience online and grow customer engagement.  Manage campaigns and market strategy, follow all promotions, price parity issues, rate and rate allotment  Responsible for 3rd party supplier selection, price negotiations, budget management  Keep current knowledge of online trends - Provide analytic reports of online sales  Control update/maintain rate, content through website, online channel according promotion & season and demand. Feb 2013- Jun 2016: Saigon View Residences, Front Office Supervisor- Report to and assist the Residence Manager in orgaizing, directing and coordinating all activities of the facility's Front Office- Superrvise Front Office's workforce- Training hotel system to new staff- Report revenue, the tenant's nationality statistic, target in the end of the month- Report occupancy, average rate, satisfaction indexMar 2011- jun 2012: Cota Croceires S.p.A, Stewardess- Accountable for providing in-cruise service to passengers- Covering Housekeeping Dept. as a Housekeeping attendant- Support and report to the Assistant Housekeeping Manager

Mong muốn về công việc

Junior management and Supervisory level position in the finacial, hospitality, human resouce or service industry.
Willing to travel and to be relocated over for the agreed assigment.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile