Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Nhân viên
5 - 8 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi)
3 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Saigon Tourist Hospitality College
Hotel Management - Trung cấp
2019 → 2021
Learn to communicate with the guests Find the strength to improve skills and knowledge Learn to adapt with harsh enviroments Listen and find solutions to problems Find the joys in serving guests
Kĩ năng
upselling | |
Hard working | |
Communicating | |
Teamwork | |
Time Management |
Kinh nghiệm làm việc
HOSTESS tại Chill Sky Bar
1/2020 → 8/2020 (7 tháng)
Hồ Chí Minh
Greets customers as they enter a restaurant Takes customers reservation or puts them on a waiting list Gives customers menus and shows them to their seat. Handle phone calls and customer queries about the restaurant and menu, and assist various restaurant staff when necessary
HOSTESS tại The Deck Saigon
6/2019 → 1/2020 (7 tháng)
Hồ Chí Minh
-Manage online and telephone reservations to coordinate bookings -Present and explain tabletop tablets for guest payment and entertainment -Collect and organize guest comment and relay feedback to management - Shows menu to the guests and recommend restaurant's speciality
RECEPTIONIST tại DRAGON PALACE HOTEL
6/2017 → 1/2018 (7 tháng)
Hồ Chí Minh
-Welcoming and greeting guests with great gesture. -Informing guests of hotel rates and the list of services on offer. -Ensuring guests are checked in and placed in the correct room as well as complete the check out process -Dealing with complains from guest's inconvenience
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
TOEIC 800
12/2018
English Certification