Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Thế Văn

Nguyễn Thế Văn

Hồ sơ 5 sao vàng 207 Lượt xem hồ sơ

Nam, 03/07/1999, 24 tuổi

50 đường số 19, phường Hiệp Bình Chánh, Thủ Đức

Cập nhật: 18/12/2020

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
3 - 5 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
100 - 499

Giới thiệu bản thân

- Passionate service agent with 4+ years experience, mostly in F&B industry - Skilled in speaking with the public in a professional manner - Ability to multitask, stay calm in stressful situations, and work independently with minimal supervision - Able to work quickly while maintaining high standards of quality in performance - Ability to adapt quickly to any given situation - Be accountable

Trình độ học vấn chuyên môn

THPT Hoàng Hoa Thám

Trung học

2014 → 2017

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn

Kinh nghiệm làm việc

Server tại King's Coffee

6/2015 → 10/2015 (3 tháng)

Nha Trang

Server tại Phương Thảo Coffee&karaoke

11/2015 → 5/2016 (5 tháng)

Nha Trang

Server tại Paramount Coffee&Bar

1/2017 → 5/2016 (8 tháng)

Nha Trang

Cashier doubles as a food maker tại The Hungry Pig

9/2017 → 4/2017 (5 tháng)

Hồ Chí Minh

Server tại Công Ty TNHH Sao Biển Absd Skylight (Bar & Restaurant)

8/2018 → 5/2019 (8 tháng)

Nha Trang

Server tại Sol Kitchen & Bar

6/2019 → Hiện tại

Hồ Chí Minh

- Perform daily manual tasks in the preparation. - Assist colleagues in completing pre-shift duties - Perform all other reasonable duties as assigned by management. - Short daily briefing about specials of the day, remarkable events, 86 items, up-selling items, and all other noticeable things. - Provide excellent service to customers, including: + Guiding customers to their seats, present menu, introduce recommended items and those items which are in need of up-selling, take orders, serve food and beverage to customers following the order and procedure. + Working in a flexible and supportive way, try not to say NO to customer’s requests so soon ( like if they want something off the menu or some extraordinary demands ), instead put some attempts, find the way to make those requests come true as much as possible, creating more real values for customers to give them the best experience. + Be willing answer inquiries and handle all complaints from customers in an elegant and courteous manner. + Check the bill carefully before giving it to the client's hand, if things get wrong, fix it right the way - Clean and clear out finished sessions, re-setup everything as the beginning if necessary.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile