Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Đỗ Thị Thảo Nguyên

Đỗ Thị Thảo Nguyên

Hồ sơ 5 sao 465 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 04/01/1994, 30 tuổi

26 Dương Quảng Hàm, p5, gò vấp, HCMC

Cập nhật: 24/07/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
30 - 40 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Buồng phòng

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Certificate of American Hotel & Lodging Insitute

Housekeeping Manager - Khác

2012 → 2013

Kĩ năng

⦁ Team Work.
kiến thức nghiệp vụ

Kinh nghiệm làm việc

Executive Housekeeper tại Radisson Phan Thiết

11/2021 → Hiện tại

Phan Thiết

Pre-opening: - Assist GM in establishing and implementing all post-construction and pro-opening set up and clean up duties. - Work along contractors to report and do snagging issues in guest rooms and public areas. - Establish all housekeeping department S.O.P for each area: Guestrooms, Public Areas and Laundry. - Be responsible for preparing and maintain a yearly budget for the Housekeeping Department. - Be responsible for the Housekeeping Department manning and recruiting. - Provide training to all staffs and establish safe working conditions. - Handle and control all guestroom furniture, facilities, equipment, linens, and stocks. - Coordinate with relevant departments to purchase necessary: chemical, equipment, linens, complimentary, amenities, minibar items, …etc. Post-opening: - Direct and control housekeeping operations and staffs of the housekeeping department. - Coordinate between housekeeping crews to inspect assign areas to ensure standards are met. - Be responsible for the overall cleanliness of the guestrooms and ensure a high level of cleanliness is maintain in the guestrooms. - Manage many priorities and demands and problems solving, support staffs, as well as perform the duties of a housekeeper when require. - Establish and/or implement operating procedures and standards. - Apply human resource skills, such as hiring, training scheduling, and evaluating performance. - Maintain upscale environments for all resort guests and conference patrons. - Periodically inventory supplies and equipment maintain records and prepare periodic activities and personnel reports for review by management.

Housekeeping Manager tại Hoàn Mỹ Resort - Phan Rang

12/2020 → 9/2021 (9 tháng)

phan rang

ASST Executive Housekeeping tại PARKROYAL SAIGON

1/2019 → 2/2020 (1 năm 1 tháng)

HCMC

HKM tại Innside Saigon By Melia

2/2020 → 5/2021 (1 năm 2 tháng)

HCMC

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile