Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
30 - 40 triệu
Toàn Quốc
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Buồng phòng
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Certificate of American Hotel & Lodging Insitute
Housekeeping Manager - Khác
2012 → 2013
Kĩ năng
⦁ Team Work. | |
kiến thức nghiệp vụ |
Kinh nghiệm làm việc
Executive Housekeeper tại Radisson Phan Thiết
11/2021 → Hiện tại
Phan Thiết
Pre-opening: - Assist GM in establishing and implementing all post-construction and pro-opening set up and clean up duties. - Work along contractors to report and do snagging issues in guest rooms and public areas. - Establish all housekeeping department S.O.P for each area: Guestrooms, Public Areas and Laundry. - Be responsible for preparing and maintain a yearly budget for the Housekeeping Department. - Be responsible for the Housekeeping Department manning and recruiting. - Provide training to all staffs and establish safe working conditions. - Handle and control all guestroom furniture, facilities, equipment, linens, and stocks. - Coordinate with relevant departments to purchase necessary: chemical, equipment, linens, complimentary, amenities, minibar items, …etc. Post-opening: - Direct and control housekeeping operations and staffs of the housekeeping department. - Coordinate between housekeeping crews to inspect assign areas to ensure standards are met. - Be responsible for the overall cleanliness of the guestrooms and ensure a high level of cleanliness is maintain in the guestrooms. - Manage many priorities and demands and problems solving, support staffs, as well as perform the duties of a housekeeper when require. - Establish and/or implement operating procedures and standards. - Apply human resource skills, such as hiring, training scheduling, and evaluating performance. - Maintain upscale environments for all resort guests and conference patrons. - Periodically inventory supplies and equipment maintain records and prepare periodic activities and personnel reports for review by management.
ASST Executive Housekeeping tại PARKROYAL SAIGON
1/2019 → 2/2020 (1 năm 1 tháng)
HCMC
HKM tại Innside Saigon By Melia
2/2020 → 5/2021 (1 năm 2 tháng)
HCMC