Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Lê Phương Ngọc

Lê Phương Ngọc

Hồ sơ 5 sao 402 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 21/02/1991, 33 tuổi

Quận Bình Tân, HCM

Cập nhật: 14/02/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

PERSONAL SKILLS - Service minded​- Ability to listen and anticipate - Guest orientated​- Presentation skills - Group-work skills​- Communication skills - Computer Skills: Microsoft Word & Excel​- Guest’s complains handling - Typing Speed: 80WPM - Languages: English ❖ AREAS OF EXPERTISE - Customer service ​​- Taking meeting minutes - Supervising ​- Daily incoming correspondence, reports and requests - Greeting guest​- Keeping diary of workload and time schedule - Promoting hotel facilities ​- Hospitality - Resolving guest disputes​- Drafting business and administrative management procedures - Time management skill and organization skill - Business communication

Trình độ học vấn chuyên môn

Nha Trang University

English Translation - Interpretation - Đại học

2009 → 2013

Kĩ năng

Nghe, nói, đọc, viết tiếng Anh

Kinh nghiệm làm việc

Senior Representative Sale tại Alma Resort

3/2022 → / (2 năm 1 tháng)

9-11 Tôn Đức Thắng, phường Bến Nghé, quận 1, HCM

Responsible for developing and qualifying leads, from initial interest through sales opportunity identification to grow Alma's sales opportunity pipeline

Guest Relation Officer tại Vinpearl Luxury Nha Trang Hotel & Resort

3/2013 → 1/2014 (10 tháng)

Hòn Tre Island, Vĩnh Nguyên, Nha Trang, Khánh Hoà

Review arrival lists to welcome guests, preparing welcome folders with collaterall. Provide information about amenities, area and promote services, anticipating guest needs and build rapport with customers. Addressing customer complaints and escalate to Guest Relation Manager when needed

Guest Service Agent & Guest Service Supervisor tại InterContinental Nha Trang Hotel

3/2014 → 3/2018 (4 năm )

32-34 Trần Phú, Phường Lộc Thọ, Nha Trang, Khánh Hoà

Responsible for maintaining a high and active profile at all times in the hotel, and for promptly dealing with any situation that may arise. Also in charge of getting the entire staff together and making sure they all push in the same direction.

Duty Manager tại InterContinental Nha Trang Hotel

3/2018 → 5/2021 (3 năm 2 tháng)

32-34 Trần Phú, Nha Trang, Khánh Hoà

Assisting the FOM/AFOM will all aspects of departemental operations, maintaing a high level of output and quality. Also interacting with other departments in a professional and positive mananer to accomplish hotel’s task, promote team spirit and enuse effective too-way communatication.

Mong muốn về công việc

I would like to be offered a manager position in hospitality.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile