Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

https://www.hoteljob.vn/ho-so-online/1918152-trang-nguyen 1918152-trang-nguyen.pdf
Trang Nguyen

Trang Nguyen

Hồ sơ 5 sao bạc 456 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 08/08/1993, 32 tuổi

127 Hoàng quốc việt, Cầu giấy, Hà Nội

Cập nhật: 19/06/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội, HCMC, Đà Nẵng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại Học Thăng Long

Tài chính - Đại học

2011 → 2016

Kĩ năng

Kinh nghiệm làm việc

Supervior Receptionist tại The Lapis Hotel

12/2018 → Hiện tại

Hà Nội

• Ensures Outstanding customer care at all times. • Maintains a friendly, professional, cheerful and courteous demeanor at all times. Supervises daily shift process ensuring all team members adhere to standard operating procedures and are friendly and attentive to guest needs and service. • Trains and directs the work flow and processes of the front desk. Resolves issues/problems and coaches and counsels the front desk team members to ensure a quality operation. • Resolves customer issues, complaints and problems in a quick, eficient manner to maintain a high level of customer satisfaction and quality service. • Allocates rooms to expected arrivals after checking the guests preferences and special requests. • Ensures phone calls, wake up calls and messages for guests are handled in a prompt, eficient and professional manner. • Cross checks all billing instructions are correctly updated.Performs other duties as assigned, requested or deemed necessary by management. • Ensures Front desk log book and hotel log book is always updated and acted upon. Attends meetings as required. • Takes responsibility in the absence of AFOM or FOM. Assists all departments in servicing the guests especially during high volume periods

Resavation tại Cosiana Hotel

12/2017 → 12/2018 (1 năm )

Hà Nội

• Processes reservations by mail, telephone, telex, cable, fax or central reservation systems, from the sales ofice, other hotel departments, and travel agents. • Configuring rates on the hotels property management system. • Prepares letters of confirmation. • Communicates reservation information to the front desk. • Processes cancellations and modifications and promptly relays this information to the front desk. • Processes advance deposits on reservations. • Tracks future room availabilities on the basis of reservations. • Helps develop room revenue and occupancy forecasts. • Prepares expected arrival list for front ofice use.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo