Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Tran Thi Ngoc Hang

Tran Thi Ngoc Hang

Hồ sơ 5 sao vàng 785 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 20/12/1992, 31 tuổi

788/65C Nguyen Kiem, Go Vap Dist, HCMC

Cập nhật: 02/03/2017

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 1 11:02 23/01/2017
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A
Công việc mong muốn
Kinh doanh & tiếp thị

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Graduated from Agriculture and Forestry University, Ho Chi Minh City Bachelor of Business Administration

Kĩ năng

- The ability to adapt to different guests, always friendly and professional. - Spoken communication skill in English is good. - Strong customer service skills. - Patience and tact. - The ability to stay calm under pressure and look after several things at once. - Good at Word, Excel, PowerPoint. - Sense of responsibility, carefulness in all the works done are my greatest strengths.

Kinh nghiệm làm việc

* From April, 2014 to June 2016: PARKROYAL Saigon Hotel managed by Pan Pacific Group Senior Receptionist - Managing room bookings also known as reservations and deal with requests that guests make during their stay. - Completing procedures when guest arrive and leave. - Answering question about what the hotel offers and the surrounding area. - Preparing bills and taking payments. - Being friendly and professional at all times, deal with complaints, guest’s request. - As a seller, selling products of the hotel-selling rooms to make high turnover. - Completing cashier shift supply checklist and make guaranty between billing instructions and all expected departure guest are correction * From July, 2013 to February, 2014: Branch of the Saigontourist Holding Company- Oscar Saigon Hotel Receptionist - Completing guest check-in and check-out procedures. - Choosing rooms and handing out keys. - Being friendly and professional at all times, solve any complaints. - Dealing with bookings by phone or face to face. - Introducing and directing some famous places. - Dealing with special requests from guests like: booking theatre tickets, booking restaurant, other sevice. - Preparing bills and taking payments. - Completing cashier shift supply checklist

Mong muốn về công việc

I always try to learn more, follow to the end with patience is excellent manager in the future

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile