Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc
Toàn Quốc
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
Trên 5.000
Trên 5.000
Giới thiệu bản thân
• A competent professional with over 13 years of experience in Travels, Logistics, Transport, International Customer Service.
• Remarkable ability to work under pressure and to effectively manage and motivate a team.
• Networking with tour operators and various related service providers
• Great team player with innovation and energy and desire to drive others.
Trình độ học vấn chuyên môn
Graduate
Kĩ năng
Logistics Solutions
• Fleet management and planning
• Supervising the implementation of the Logistics function plans, as well as ensuring their compliance with the set requirements
• Creating customized systems for shipping, tracking, and reporting, provide the control and visibility required.
• Supervising Logistics operations to ensure timely dispatch and delivery of goods.
• Ensured correct allocation of resources to meet delivery schedules
Travels management
- Direct coordination in merchandising travel agency services, such as sale of tickets, packages or specialized tours, or vacation packages.
- Promotion of the services within & outside the existing network and constant exploration of new business opportunities
- Working with service providers from the early stages to provide best& valuable service to customers.
- Coaching to the employees in overcoming their shortcomings
- Offering assistance to the customers on present travel conditions, travel planning and itineraries drafting
- Ticketing and computing cost estimates, bookings& assistance to customers of travels documents
Excellent Customer Service
• Understand customer’s requirement and act as per it.
• Provide more options for closing deal / sale.
• Provide after sale service for goodwill and reference.
Kinh nghiệm làm việc
* 25 th July’16 – Till date with Salt n’ Lime Mexican Restaurant (Cong Ty Simply Tay) as Restaurant Manager
• Front House Staff Training for best service
• Supervise food safety standards and customer service issues
• Customer relationship activities
• Support in all activities in Kitchen