Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
8 - 12 triệu
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Ẩm thực
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Van Lang University
HOSPITALITY (vacation of training) - Trung cấp
2011 → 2013
Kĩ năng
Teamwork | |
Giao tiếp | |
Kỹ năng nghiệp vụ. |
Kinh nghiệm làm việc
WAITER tại THE REVERIE SAI GON HOTEL
10/2017 → Hiện tại
Ho Chi Minh City, Hồ Chí Minh, Việt Nam
To strive to anticipate the client ‘s needs whenever possible to enhance quality service and in return complement client satisfaction. To give full co-operation to any colleague requiring assistance in prompt, caring anh helpful manner. Respomsible for the hygiene, cleanliness and good appearance ò the restaurant and proper maintenance of all operating equipment, furniture and fixture. Assist superior in all training programs and on the job training sessions. Update daily report with Management team at the end of shift.
CREW MEMBER tại AUTO GRILL VFS F&B
6/2016 → 9/2017 (1 năm 3 tháng)
Ho Chi Minh City, Hồ Chí Minh, Việt Nam
Update all current promotion, out of oder items and visit guest forecase from Supervisor/ Manager. Be responsible for setting up service station when being assigned. Welcome and guide guest to table. Ensure served foods/ beverages with standard of operating procedures. Take care guest at section. Solving guest’s demand with cheerful and polite manner.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Staff of the month
8/2019
Passion of Service
Thông tin tham khảo
Trần Tú Duyên - Assistant Restaurant Manager
The Reverie Sai Gon Hotel
duyen.tran@thereveriesaigon.com