• Creating and execute innovative food and beverage strategies that will drive the hotel to exceed guest satisfaction and revenues.
• Working collaboratively with all members of the food and beverage team in menu planning, development and execution.
• Ensuring food and beverage staff and management are properly trained to standards and able to carry out the operations of each department.
• Working closely with department managers to develop them both personally and professionally.
• Driving outlet revenues through strategic marketing, promotion and up selling efforts.
• Ensuring that all complaints regarding food quality, service, or accommodations were investigated and resolved.
• Scheduling and receiving food and beverage deliveries, checking delivery contents to verify product quality and quantity.
• Monitoring budgets and payroll records, and review financial transactions to ensure that expenditures are authorized and budgeted.
• Keeping records required by government agencies regarding sanitation, and food subsidies when appropriate.
• Establishing standards for personnel performance and customer service.
• Estimating food, liquor, wine, and other beverage consumption to anticipate amounts to be purchased or requisitioned.
• Reviewing work procedures and operational problems to determine ways to improve service, performance, or safety.
• Organizing and directing worker training programs, resolve personnel problems, hire new staff, and evaluate employee performance.
• Recording and analyzing the number, type, and cost of items sold to determine which items may be unpopular or less profitable.
• Arranging for equipment maintenance and repairs, and coordinate a variety of services such as waste removal and pest control.
• Monitoring employee and patron activities to ensure liquor regulations are obeyed.
• Training workers in food preparation, and in service, sanitation, and safety procedures.
• Inspecting supplies, equipment, and work areas to ensure efficient service and conformance to standards.
• Being responsible for inventories of food, equipment, small ware, and liquor.
• Responding to guest inquiries or concerns within 24 hours in what is deemed the appropriate manner.
• Performing any reasonable request made by the management which is not life threatening or against the law.
• Above all, to lead by example through a hands on approach to motivate our employee to excel.
• Performing other duties as assigned or requested by senior management.
• Keeping the General Manager informed on all relevant issues concerning the department and the staff and in doing so, on a daily basis providing knowledge for decisions that benefit team members and guests alike.
• Informing the General Manager of all emergencies
• Representing the hotel and uphold the reputation of the organization, its staff, affiliates and owners within the organization and in public.
• Refreshing menus and services regularly.
• To maintain quality services.
• Other tasks as defined by the management.
Quyền lợi được hưởng
Competitive package in an international environment.
Multi-properties training & working opportunity
Discount schemes and the chance to work with a great team of people.
Do you love working and developing your career in an international hospitality industry? If you love dealing with people, bringing new ideas to the enthusiastic and dynamic team, care and passion about your job – we would like to have you in our professional team.
Yêu cầu công việc
• At least Bachelor degree in any field
• At least 5 year experience in one of the company’s executive committee members in international hotels with evidenced tracked record of achievements
• Strong inter-personality, leadership, and creative skills
• Proficiency in English and computer literate
• Excellent public speaking skills (track record of presentation or public speaking training course)
• Strong in driving results and people management and development
Vui lòng làm theo các chính sách này khi đánh giá một nhà tuyển dụng:
Không đăng các đánh giá không thật với mục đích làm tăng
hoặc giảm xếp hạng
Không đăng nội dung lạm dụng, thù hận, đe dọa hoặc quấy rối
người khác.
Không đăng nội dung chứa lời tục tĩu hoặc công kích
Đừng mạo danh bất kỳ người nào, không xuyên tạc mối liên kết
của bạn với một người hoặc tổ chức.
Không đăng thông tin riêng tư bí mật của bạn và người khác,
như địa chỉ thực, số bằng lái xe, CMND hoặc bất kỳ thông tin nào khác thuộc về quyền sở hữu cá nhân
Nội dung đăng nên dễ đọc, đúng chính tả, không sử dụng viết
hoa và chấm câu quá nhiều.
Đăng thông tin rõ ràng, có giá trị và trung thực.
Cố gắng đăng nội dung bao gồm cả ưu điểm và nhược điểm.
Sử dụng đúng ngữ pháp và kiểm tra chính tả của bạn.
Hãy tử tế với người khác, không công kích hoặc đăng đánh giá
với mục đích triệt hạ một cá nhân hay doanh nghiệp nào đó. Cùng nhau xây dựng một môi trường văn
minh và lịch sự.
FLC Hotels & Resorts sở hữu chuỗi quần thể nghỉ dưỡng và giải trí cao cấp tại các điểm đến hấp dẫn nhất Việt Nam với 5 quần thể đã đi vào hoạt động và 3 quần thể đang trong giai đoạn hoàn thiện. FLC Hotels & Resorts cung cấp hơn 10 nghìn phòng nghỉ cho thị trường du lịch Việt Nam, đi cùng với đó là hệ tiện ích giải trí đa dạng bao gồm các nhà hàng và bar, bể bơi nước mặn và bể bơi vô cực, chuỗi spa chăm sóc sức khỏe, sở thú hay các sân golf đẳng cấp quốc tế… để đáp ứng nhu cầu du lịch của hàng triệu khách hàng trong nước và quốc tế.
Với ưu thế về vị trí độc tôn, FLC Hotels & Resorts mang tới định nghĩa mới về kỳ nghỉ “tất cả trong một” với chuỗi quần thể nghỉ dưỡng bốn mùa trải dài khắp Việt Nam. Mỗi khu nghỉ dưỡng và khách sạn thuộc chuỗi FLC Hotels & Resorts đều là sự kết hợp của không gian thư giãn đích thực, hệ thống tiện ích nghỉ dưỡng và hội họp tối ưu, và dịch vụ chu đáo xuất phát từ trái tim để khách hàng tận hưởng kỳ nghỉ đúng nghĩa theo cách của mình.