- The Guest Relations Officer is also to ensure that all guests are made to feel comfortable and welcome in a genuine warm way at all times.
- All duties and tasks performed are to be procedurally correct, timely and consistently, effective and efficient work practices and guest service standards, that the guests’ first and last impressions of the hotel are lasting ones of genuine warmth and friendliness and of high standards.
- To ensure that all guests are provided with concise information concerning the services and facilities provided by the hotel.
- Responsible for ensuring that clear and constant communication lines are kept with all staff, other area and Departments.
- Ensure on a daily basis that you are fully aware of all arrivals to the Hotel, and in particular, VIP’s and return guests, and that you are aware of any special requests so that they may be acted accordingly.
- Ensure you have a complete and thorough knowledge of the outlets of the hotel, their operating hours and the scope of services that they provide.
- Acquire, through training provided, a complete knowledge of all policies
- Ensure that you as a Guest Relations Officer at the hotel have a comprehensive knowledge of town and what is happening within the city at all times, and to ensure that all guest enquiries are met with prompt, informative yet friendly solution.
- Responsible for adhering to the rules and regulations of the hotel as set down in the Staff Handbook.
Quyền lợi được hưởng
- Candidates will be provided with job details during interview.
- Have allowance
Yêu cầu công việc
- Fluent communication in English and other language is preferred
- Young and good looking
- Good team work skills
- 1-2 years' customer service experience, preferably in hospitality field
Vui lòng làm theo các chính sách này khi đánh giá một nhà tuyển dụng:
Không đăng các đánh giá không thật với mục đích làm tăng
hoặc giảm xếp hạng
Không đăng nội dung lạm dụng, thù hận, đe dọa hoặc quấy rối
người khác.
Không đăng nội dung chứa lời tục tĩu hoặc công kích
Đừng mạo danh bất kỳ người nào, không xuyên tạc mối liên kết
của bạn với một người hoặc tổ chức.
Không đăng thông tin riêng tư bí mật của bạn và người khác,
như địa chỉ thực, số bằng lái xe, CMND hoặc bất kỳ thông tin nào khác thuộc về quyền sở hữu cá nhân
Nội dung đăng nên dễ đọc, đúng chính tả, không sử dụng viết
hoa và chấm câu quá nhiều.
Đăng thông tin rõ ràng, có giá trị và trung thực.
Cố gắng đăng nội dung bao gồm cả ưu điểm và nhược điểm.
Sử dụng đúng ngữ pháp và kiểm tra chính tả của bạn.
Hãy tử tế với người khác, không công kích hoặc đăng đánh giá
với mục đích triệt hạ một cá nhân hay doanh nghiệp nào đó. Cùng nhau xây dựng một môi trường văn
minh và lịch sự.
If you are interested with our vacancies, please send your resume to thuyvy.nguyen@accor.com
We are Grand Mercure Danang, a proud member of the AccorHotels, offer an Upscale International address of distinction. This property, situated on the exclusive settings of the Green Island, right in the heart of Danang city, offers 272 beautifully designed rooms with natural day light and panoramic views over the Danang bay. Let join Grand Mercure Danang and grow your career with us!