General Manager (preferred Vietnamese)
- Hạn nộp: 30/08/2017
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội
Giờ hành chính
Quản lý, điều hành
09/01/2019 15:02
Mô tả công việc
- Responsible for planning and managing the operations of the hotel to achieve customer (guests, employees, corporate and owners) satisfaction and quality service while meeting/exceeding financial goals. - Maximize hotel’s profitability - Increase and maintain the value of the asset - To be directly responsible for the sales and revenue management strategy and implementation of the hotel - Responsible for short and long term planning and day-to-day operations. - Recommends the hotel’s budget, marketing plans and business plans and manages within approved plans and objectives. - Responsible for the direct supervision of the hotel’s executive committee and the indirect supervision of all hotel employees. The General Manager has ultimate responsibility for the overall satisfaction and achievement of the hotel’s goals. - Work directly with the Human Resources function, to ensure appropriate hiring, training, motivating, coaching, counselling and developing of team members - Conducts a daily briefing with management on current key activities - Evaluate changes in guest needs, the guest mix and competitive set, to recommend appropriate product/service and operational changes as necessary - Anticipate and address guest issues and establish proactive processes to promote guest satisfaction - Interacts in a positive way with all team members to ensure a luxury guest experience - Other tasks which are assigned by Board of Director
Quyền lợi được hưởng
- 13rd & 14th month of salary (year-ended bonus) - Premium heath insurance card for managerial level postions - Meal at work
Yêu cầu công việc
- Minimum of 7 years operational management experience or at least 3 years previous General Manager experience in hospitality industry - A strong understanding of hotel operations and administration, included budgeting, forecasting, human resources, sales and marketing - Ability to study, analyse and interpret complex activities and/or information in order to improve new practices or develop new approaches - Must have exceptional sales, pricing, and revenue management competencies - Must have the ability to understand global markets that affect the business of the hotel - Must perform well under stress and be adaptable to changing work environments - Strong decision making skills - Strong oral and written communication skills - Excellent English skills (speaking, listening, writing, reading) - Good communication at all levels - Ability to train and develop team members - Excellent organizational skills - Good computer skills (word processing, spread sheet, and presentation software)
Yêu cầu hồ sơ
- Sơ yếu lí lịch có xác nhận của chính quyền địa phương (Không quá 6 tháng). - Giấy khai sinh (Bản sao). - Sổ hộ khẩu (Bản công chứng). - CMND (Bản công chứng). - Bằng cấp liên quan (Bản công chứng) - Giấy khám sức khỏe (Theo thông tư 14 của BYT). - 4 ảnh 3x4 (chụp không quá 6 tháng). (Vui lòng mang theo 1 ảnh 3x4 để dán vào mẫu đơn xin việc của khách sạn khi đến xin việc. Chỉ yêu cầu hoàn thiện đầy đủ HS khi được nhận vào làm việc tại công ty)
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 100 - 499
- 94 Mã Mây, Hoàn Kiếm, Hà Nội
- https://www.elegancehospitalitygroup.com
Elegance Hospitality Group là một doanh nghiệp được thành lập bởi những cá nhân ưu tú có kinh nghiệm lâu năm trong lĩnh vực kinh doanh dịch vụ khách sạn và dịch vụ du lịch. Với mong muốn đóng góp vào sự phát triển bền vững của ngành dịch vụ du lịch Việt Nam, hiện công ty đang không ngừng phát triển với các thương hiệu khách sạn & resort được trang Trip Advisor xếp loại là một trong những khách sạn tốt nhất của châu Á nói chung và của Việt Nam nói riêng: Hanoi Elegance Hotels, Hanoi Elite Hotel, La Siesta Hotel & Spa, Essence Hoian Hotel & Spa..... Đặc biệt, công ty rất tự hào vì trong năm 2015, một trong các khách sạn của tập đoàn- Hanoi La Siesta Hotel & Spa được vinh dự là khách sạn duy nhất của Việt Nam lọt vào top 25 khách sạn trên thế giới (đứng thứ 4) có dịch vụ tốt nhất do chính khách hàng bình chọn trên trang Trip Advisor. Điều chúng tôi luôn tâm niệm là đào tạo ra một hệ thống khách sạn với chất lượng dịch vụ hoàn hảo, đạt chuẩn quốc tế nhằm phục vụ du khách, nhất là du khách nước ngoài đến thăm Việt Nam. Đồng thời qua đó góp phần quảng bá về hình ảnh một Thủ Đô thân thiện và hiếu khách trong lòng du khách nước ngoài và trở thành một trong những niềm tự hào của ngành du lịch Việt Nam
Thông tin liên hệ
- Ms. Hạnh