Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
12854 1

Trợ lý Quản lý Nhân sự | Assistant Human Resources Manager

  • Hạn nộp: 30/04/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận 1 - TP HCM
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Hành chính, nhân sự
Cập nhật
23/04/2024 13:14

Mô tả công việc

- Manage all matters of labor, salary, employment, registration and all the related personnel policy, regulation of the Hotel.
- Construct and manage the human resource database. Ensure that system records are accurately recorded and cross-checked.
- Ensure that official documents are up-to-date and in compliance with government regulations.
- Double-check employees’ attendance record, prepare monthly payroll, make the monthly amending reports for position/salary changing status of all employees.
- Cooperate to maintain good relations with the local authorities.
- Effectuate all Insurance policy (social insurance, accident insurance ...) for all employees of the Hotel
- Make monthly annual leaving & compensation leaving report.
- Process visa, work permit, resident card, driving license…for expats.
- Prepare administrative procedures for Hotel’s licenses (star license, massage license..).
- Cooperate with Governments and submit reports, legal documents if requested.
- Follow PIT code registration and dependent family members for employees.
- Do final payment for resigned employees.
- Prepare and double-check paper works (offer letter, labor contracts…) before submitting for signing.
- Organize all of employee activities: Children Day, Year End Party, Sport’s Day…

Quyền lợi được hưởng

- Participate in statutory insurances at 100% salary rate;

- Duty meals;

- Free staff parking lot;

- 8 days off / Month;

- Service Charge, the 13th salary and other allowances as per Hotel’s policy;

- Training, Uniform, Annual Health checking up;

- Dynamic and friendly working environment.

Yêu cầu công việc

  • Diploma in Human Resources or equivalent.
  • At least 2 year experience, Hotel business is a plus
  • Planning, management skills
  • Excellent communication, negotiation, and persuasion skills.
  • Experience at working both independently and in a team-  oriented, collaborative environment is essential.
  • Ability to elicit cooperation from a wide variety of sources, including upper management, the authorities, and other departments.
  • Good usage of MS office, Excel, Outlook 
  • Fluent in English speaking and writing

Yêu cầu hồ sơ

Liên hệ | Contact:

Phòng Nhân sự | HR Department

Address: 3 - 5 Suong Nguyet Anh, Ben Thanh Ward, District 1, Ho Chi Minh City

Phone: 028 39 257 257 - Ext 131/132


Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • 5 Đường Sương Nguyệt Anh, Bến Thành, Quận 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam
  • https://https://saigon.fusion-suites.com/
  • Khách sạn Fusion Suites Sài Gòn là dự án city-hotel tại TPHCM đầu tiên của chuỗi thương hiệu Fusion Resorts & Hotels đang rất thành công của Tập Đoàn Fusion Resorts tại các thành phố đẹp ven biển. Tiếp nối thành công của Fusion Maia, Fusion Suites Da Nang Beach, Fusion Resort Cam Ranh, Fusion Suites Vũng Tàu... Fusion Suites Saigon Hotel đang tìm kiếm những NGÔI SAO tiềm năng để tham gia vào đội ngũ năng động, chuyên nghiệp và đầy nhiệt huyết.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu