[Toàn quốc] Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Guest Relation Officer)
- Hạn nộp: 28/01/2018
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
5
Quận 1 - TP HCM
Làm theo ca
Kinh doanh & tiếp thị
Nhân viên
24/03/2018 09:30
Mô tả công việc
- Responsible for ensuring that clear and constant communication lines are kept with all staff, other area and Departments. - To ensure that all guest enquiries and requests are attended to in a helpful, professional yet warm and friendly manner. - To ensure on a daily basis that you are fully aware of all arrivals to the Hotel, and in particular, VIP’s and return guests, and that you are aware of any special requests so that they may be acted accordingly. - To ensure that you are completely aware of the complete range of services and facilities that the hotel provides to its guests and visitors. - To ensure you have a complete and thorough knowledge of the outlets of the hotel, their operating hours and the scope of services that they provide. - To acquire, through training provided, a complete knowledge of all policies and policies as set down by the hotel that relate specifically to the Guest Relations. - To ensure at all times that personal presentation is immaculate and your uniform or work clothes are in line with relevant Guest Relations and Hotel uniform and clothing codes. - To maintain and be aware of the importance of guest recognition
Quyền lợi được hưởng
- Salary + Tip/service charge - 13rd month of salary (year-ended bonus) - Meal at work, parking allowance. - Working in dynamic, professional and friendly environment.
Yêu cầu công việc
- Vocational diploma in Hospitality or tourism management - Good appearance - Computer literate (Windows environment, PMS, Hotix, Tars) and an aptitude for new technologies - Languages: fluent in the national language, English and a 3rd language would be a plus
Yêu cầu hồ sơ
Please send CV with a photo attached and note the working location that you apply for.
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 100 - 499
- Hoàn Kiếm, Hà Nội
Thành lập năm 2015, Công ty Cổ phần Thương mại Dịch vụ Ngon Việt Nam (VIET DELI) là doanh nghiệp chuyên kinh doanh trong lĩnh vực dịch vụ ẩm thực. Với tầm nhìn nâng tầm và quảng bá ẩm thực Việt ra toàn thế giới, hệ thống đã và đang khai trương nhiều nhà hàng trong chuỗi dịch vụ cao cấp phục vụ khách du lịch trong và ngoài nước, trải dài khắp ba miền Bắc, Trung, Nam và hướng tới mở rộng ra ngoài lãnh thổ. Chỉ trong 5 năm, VIET DELI hiện sở hữu chuỗi 10 nhà hàng với các thương hiệu và phong cách ẩm thực độc đáo như: Sajang BBQ, Home Mộc, Ngon Villa, The Chopsticks, Ngon Gallery, Saju Shushi BBQ .v.v... Với mục tiêu xây dựng chuỗi dịch vụ thương hiệu đẳng cấp, mang lại cho khách hàng những trải nghiệm ấn tượng nhất về dịch vụ cũng như sản phẩm của công ty, VIET DELI luôn tìm kiếm và không ngừng hoàn thiện đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm trong lĩnh vực dịch vụ, nhà hàng và khách sạn.
Thông tin liên hệ
- Ms. Quỳnh Anh - Human Resources Manager