- To perform his/her duties in accordance with the
Hotel internal regulations and standards
- To supply and explain the Company internal
regulations (Manual) to the Department personnel
- To comply with the Company standards relating to
the attire, personal appearance and hygiene
- Responds to, and immediately records, the
incoming Reservations in the most appropriate manner by taking into
consideration the occupancy of the Hotel
- Records timely the general occupancy forecasts
of the contracted travel agencies, and ensures that they are at all times kept
real, and in case of a probable discrepancy, gives the required information to
the Director of Sales & Marketing and acts in accordance with his/her
instructions
- Effects timely and completely all of the
controls required for avoiding any overbooking of rooms of the Hotel
- Ensures the quality of daily incoming
Reservations and the arrival Reservations to provide guests the best expected
service and avoid problems happened caused of lacking/missing information in
the reservation system
- Ensures that other departments are also
informed about the general occupancy rate of the Hotel.
- Prepares and submits the reports completely and
in a timely manner to the Director of Sales & Marketing upon demand and in
accordance with instructions of the latter, as a part of the general statistics
works (daily, weekly and monthly).
- Takes additional actions for sales of the
premises and proceeds with such actions upon approval by the Director of Sales
& Marketing
- Aware of all hotel Promotion/Package Program of
the hotels (accommodation, FB or other outlets…) and gives realistic replies to
the received demands in accordance with the Company standards, and informs the
guests fully about the premises, and acts within the framework of our sales
policy
- Ensures that the Agency Contracts are completely
and fully implemented
- Masters approved credit clients and billing
procedures for credit/non credit clients
- Updates and monitors Allotments/Series/Cut off
dates and materialization status. To gladly respond to and meet the special
demands of guests received at the reservation stage or at later stages by
taking into consideration the guest satisfaction goals and the occupancy of the
Hotel, and transmit such demands to the relevant units for satisfaction of them
to the maximum extent possible
- Any additional tasks requested by HOD
Quyền lợi được hưởng
We
offer full package with attractive benefit :
-
5.5 working days
-
Staff Accommodation for off shore associates
-
Home Leave Allowances based upon position.
-
Full meals
-
Uniform and laundry
-
Worldwide complimentary accommodation with Hyatt after one year of service.
Yêu cầu công việc
Minimum 2 years of experience
Planning, organizing and leading skills. Good
knowledge of reservation system. Ability to deal effectively with guests in a
friendly and courteous manner. Manage and control rooms inventory and know how
to achieve target
Good education in computer, B.A degree in
language/ Sales & Marketing
Yêu cầu hồ sơ
1/ Curriculum
vitae verified by the Local Authorities (lastest 6 months)
2/ 03 ID card
certified copy, verified by the Local Authorities (lastest 6 months)
3/
Family Register certified copy, verified by the Local Authorities (lastest 6 months)
4/
Health certificate (lastest 6 months)
5/
Related certificate, degree certified copies (lastest 6 months)
6/
Non-criminal Record verified by the Local Authorities (lastest 6 months)
Vui lòng làm theo các chính sách này khi đánh giá một nhà tuyển dụng:
Không đăng các đánh giá không thật với mục đích làm tăng
hoặc giảm xếp hạng
Không đăng nội dung lạm dụng, thù hận, đe dọa hoặc quấy rối
người khác.
Không đăng nội dung chứa lời tục tĩu hoặc công kích
Đừng mạo danh bất kỳ người nào, không xuyên tạc mối liên kết
của bạn với một người hoặc tổ chức.
Không đăng thông tin riêng tư bí mật của bạn và người khác,
như địa chỉ thực, số bằng lái xe, CMND hoặc bất kỳ thông tin nào khác thuộc về quyền sở hữu cá nhân
Nội dung đăng nên dễ đọc, đúng chính tả, không sử dụng viết
hoa và chấm câu quá nhiều.
Đăng thông tin rõ ràng, có giá trị và trung thực.
Cố gắng đăng nội dung bao gồm cả ưu điểm và nhược điểm.
Sử dụng đúng ngữ pháp và kiểm tra chính tả của bạn.
Hãy tử tế với người khác, không công kích hoặc đăng đánh giá
với mục đích triệt hạ một cá nhân hay doanh nghiệp nào đó. Cùng nhau xây dựng một môi trường văn
minh và lịch sự.
Nam Nghi Resort Phú Quốc, tọa lạc trên bán đảo Móng Tay ở phía Bắc Đảo trên một cao nguyên đá tự nhiên, nước biển trong xanh màu lam ngọc hoang sơ của vịnh Vũng Bầu đối diện với Vịnh Nước Thái Lan.
Khách sạn chúng tôi cung cấp 114 phòng khách sang trọng và biệt thự, 4 nhà hàng phục vụ ăn uống, một SPA độc đáo mang phong cách ngoại nhập; Trung tâm Thể dục cùng với nhiều cơ sở vật chất phục vụ giải trí, nhiệm vụ hàng đầu của Nam Nghi là cung cấp cho khách hàng sự trãi nghiệm một kỳ nghỉ tuyệt vời với phong cách hiện đại trong khi bảo tồn môi trường tự nhiên và thân thiện với cộng đồng người địa phương
Mức lương cạnh tranh và quyền lợi của chúng tôi mang đến cho bạn là chưa từng có trên đảo. Liên lạc với chúng tôi hôm nay để bắt đầu công việc mới trãi nghiệm cuộc sống mang phong cách sống hiện đại của con người Nam Nghi Đảo Phú Quốc.