Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
3274 1

F&B Sales Executive

  • Hạn nộp: 30/05/2019
  • Mức lương: 8 - 12 triệu

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
28/02/2019 16:28

Mô tả công việc

• Proactively source outside sales opportunities by soliciting local businesses through cold calling and personal visits to potential clients to increase food and beverage sales. • Coordinate all Restaurants in the Group & all related Deparments (FO, Sales & Marketing, etc) • Must be able to convey information and ideas clearly. • Meet and greet clients, conduct property tours, and promote facilities and services. • Conduct site inspections with potential clients • Coordinate with event planners/Partners specific group requirements with the services and facilities offered. • Distribute to the necessary Hotel departments, detailed information relative to F&B service. • Assist the Restaurant Managers in supervising and coordinating meeting and event set ups and service. • Assist in menu planning, preparation, and pricing. • Type contacts, menus, letters and reports. • Set up and maintain function files. • Attend Food and Beverage meetings, Hotel Meetings and an occasional Staff Meeting. • Responsible for coordination with catering service personnel, the kitchen and accounting. Audit client checks to ensure accuracy. • Maintain a positive work atmosphere by acting and communicating in a manner that enables getting along with guests, vendors, co-workers, and management. • Maintain a warm and friendly demeanor at all times. • Employees must, at all times, be attentive, friendly, helpful, and courteous to all guests, managers, and fellow employees. • Perform additional duties as requested by the Director of Food & Beverage Services.

Quyền lợi được hưởng

• Negotiated salary and benefits (Bonus, premium health care...) • Working in professional and healthy environment • Training with experts

Yêu cầu công việc

• Proven food and beverage management experience • Working knowledge of various computer software programs (MS Office, restaurant management software, POS) • Ability to spot and resolve problems efficiently • Mastery in delegating multiple tasks • Communication and leadership skills • Up to date with food and beverages trends and best practices • Ability to manage personnel and meet financial targets • Guest-oriented and service-minded • Culinary school diploma or degree in food service management or related field

Yêu cầu hồ sơ

Ứng viên điền theo form dưới đây và gửi vào email: recruitment@ elegancehospitalitygroup.com
https://drive.google.com/file/d/1VyXlbQVEP3HM-LJjVtJlEClDBbWqFObP/view

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • 94 Mã Mây, Hoàn Kiếm, Hà Nội
  • https://www.elegancehospitalitygroup.com
  • Elegance Hospitality Group là một doanh nghiệp được thành lập bởi những cá nhân ưu tú có kinh nghiệm lâu năm trong lĩnh vực kinh doanh dịch vụ khách sạn và dịch vụ du lịch. Với mong muốn đóng góp vào sự phát triển bền vững của ngành dịch vụ du lịch Việt Nam, hiện công ty đang không ngừng phát triển với các thương hiệu khách sạn & resort được trang Trip Advisor xếp loại là một trong những khách sạn tốt nhất của châu Á nói chung và của Việt Nam nói riêng: Hanoi Elegance Hotels, Hanoi Elite Hotel, La Siesta Hotel & Spa, Essence Hoian Hotel & Spa..... Đặc biệt, công ty rất tự hào vì trong năm 2015, một trong các khách sạn của tập đoàn- Hanoi La Siesta Hotel & Spa được vinh dự là khách sạn duy nhất của Việt Nam lọt vào top 25 khách sạn trên thế giới (đứng thứ 4) có dịch vụ tốt nhất do chính khách hàng bình chọn trên trang Trip Advisor. Điều chúng tôi luôn tâm niệm là đào tạo ra một hệ thống khách sạn với chất lượng dịch vụ hoàn hảo, đạt chuẩn quốc tế nhằm phục vụ du khách, nhất là du khách nước ngoài đến thăm Việt Nam. Đồng thời qua đó góp phần quảng bá về hình ảnh một Thủ Đô thân thiện và hiếu khách trong lòng du khách nước ngoài và trở thành một trong những niềm tự hào của ngành du lịch Việt Nam

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu