Front Office Manager
- Hạn nộp: 25/08/2023
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Thành Phố Hội An - Quảng Nam
Giờ hành chính
Khách sạn/ Khu căn hộ
Tiền sảnh
02/08/2023 11:23
Mô tả công việc
• Maintains guest service as the driving philosophy of the hotel
• Personally demonstrates a commitment to guest services in responding promptly to guest needs
• Committed to making every guest satisfied
• Ensures all hotel staff, including new hires, know all components of guest services and are trained to meet standards
• Develops added value customer service programs
• Empowers hotel staff to deliver guest service by encouraging and rewarding responsive guest assistance
• Meets or exceeds hotel guest satisfaction measures
• Ensures hotel standards and services contribute to the delivery of consistent guest service
• Acts as manager on duty for hotel and manages front desk operations
• Ensures front desk staff is trained in and follows financial control procedures for cash, vouchers, inventories and receivables
• Produce accurate reports on time
• Involve in human resources functions, including recruiting, selection, orientation, training, performance planning and evaluation, pay and reward programs to maintain a qualified front desk work force
• Maintains a positive, cooperative work environment between staff and management
• Emphasizes employee selection, training and development as a way of doing business
• Ensures all hotel employees know hotel objectives
• Ensures employees understand policies, pay procedures, bonus plans and benefits
• Helps develop management talent by acting as a mentor for direct reports
• Ensures completion of training objectives and development plans.
• Monitors and maintains acceptable turnover levels
• Knows local health and safety codes and regulations that apply to the hotel
• Recognizes and corrects potential safety hazards, such as broken doors or railings, fire hazards, etc
• Recognizes and corrects potential security problems, such a locking doors after hours, etc
• Understands and follows policies and procedures for the hotel’s key control system and ensures others are trained in same
• Maintains physical product standards by managing preventive maintenance programs and by scheduling deep-cleaning activities
• Periodically inspect rooms, building exterior, parking lot, etc
Quyền lợi được hưởng
- Very Competitive in salary and benefit packages
Yêu cầu công việc
• Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Management or related field
• Minimum 4 years experience as FOM in 5 star hotels. Have Pre-opening experieces are advantage
• Great personality and positive attitude
• Excellent English both spoken and written
Yêu cầu hồ sơ
CV with full information of experiences, education and personal information shall be sent to email address at recruitment.cpha@ the-ascott.com or Tin đã hết hạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Khối phố An Bàng, phường Cẩm An, Hội An, Quảng Nam
CITADINES PEARL HOI AN Citadines Pearl Hoi An là dự án phức hợp gồm 364 phòng khách sạn, 218 căn hộ, 12 căn biệt thự cao cấp chuẩn 5*, kết hợp các hoạt động mua sắm, vui chơi giải trí, game club, bowling, rạp chiếu phim, dịch vụ ẩm thực Á - Âu, trung tâm hội nghị với sức chứa 1.000 khách, dịch vụ Spa, bể bơi ngoài trời rộng lớn... Tọa lạc ngay tại biển An Bàng - Top 100 bãi biển đẹp nhất thế giới. Dự án được đầu tư bởi Công ty CP Tri Việt Hội An, tư vấn và quản lý dự án bởi The Ascott Limited. Ascott là thành viên của Tập đoàn CapitaLand có trụ sở chính tại Singapore, là thương hiệu đẳng cấp tiên phong tại khu vực châu Á Thái Bình Dương trong lĩnh vực dịch vụ căn hộ từ năm 1984, và là nhà vận hành kinh doanh căn hộ dịch vụ hàng đầu thế giới.
Thông tin liên hệ
- Phòng Nhân sự