1. Prepare a budget, projections, or cash flow forecast for owner’s approval.
2. Apply and obtain all the necessary licenses to operate the hotel.
3. Liaise with all authorities and submit all necessary reports to apply for various payment like Custom, Tax, ...
4. Apply and open all bank accounts and ensure working capital is adequate.
5. Source and ensure the entire hotel, room contents, and equipment and employees
6. Assist and source for all PPE, equipment, linen, utensil...
7. Assist and source for telephone providers, TV channel providers, IT system providers to operate the hotel system.
8. Ensure all financial policies and procedures are drafted, approved and implemented
9. Prepare all monthly reports and maintain the records on all expenses.
10. Prepare payment for all contractors, suppliers, employees.
11. Shortlist, recruit the Finance team and conduct the training
for operation:
12. Organize, lead and direct the operations of the accounting department and its related facilities and functions to the highest professional standards and in accordance to the generally accepted accounting procedures as imposed by the law, the external auditors, the Company and the owners.
13. Set up and implement accounting and finance policies and procedures to maintain and strengthen internal controls.
14. Safeguard the assets of the owners.
15. Ensure quality control over revenue, expenditure and cash flow on a daily / monthly / yearly basis in order to maintain and improve the profitability of the resort.
16. Direct and supervise month-end and year-end close processes, responsible for auditing balance sheet accounts and ensuring all reconciliations are prepared and cleared on a monthly basis.
17. Prepare and provide financial analysis of operations for use by management.
18. Prepare and publish annual financial budget in conjunction with analysis of current financial statements.
19. Coordinate the preparation of other regulatory reporting
20. Ensure timely and accurate management and financial reporting.
21. Ensure strict compliance with local, state, and government reporting requirements and tax filings.
22. Ensure that the Resort is compliant with all applicable policies.
23. Assist General Manager in the management of the resort’s financial performance.
24. Review all audit files prior to annual audits.
25. Responsible for coaching, developing and conducting performance evaluations of all supervised staff
26. Report any financial issues which result in budget overspends, breaches in the company’s policies and procedures, or affect the company’s business operation to General Manager.
27. Develop the annual operating budget for all business units.
28. Schedule meetings and share all budget information with the relevant parties.
29. Develop and implement local budget spread forms and procedures.
30. Ensure maximum involvement of hotel management teams in budget process as a training tool.
31. Ensure that the business units’ budgets (including CAPEX) are submitted to the Owner for approval in a timely manner.
32. Other tasks as defined by the General Manager
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Salary and Benefit Package
- International Working Environment
- Internal Career Advancement
- Training Opportunities within The Ascott Group
Yêu cầu công việc
• Minimum Bachelor Degree in Finance, preferably Majoring in Accounting
• Minimum 5 years in similar role.
• Experiences in 5* or 4+* International Hotel Brands
• Must have pre-opening and setup experience.
• Certification as Accountant will be beneficial
• In-depth understanding of Vietnam Taxation Regulation
• Good negotiation and influencing skills
• Absolute discretion and confidentiality regarding sensitive information
• Positive attitude and excellent communication skills
• Energetic, hands-on and motivated
• Very strong attention to details
• Team player at all levels, participates actively with team
• Good leader and motivator / Leads through hands on example
• Competent trainer
Yêu cầu hồ sơ
CV with full information of experiences, education and personal information shall be sent to email address at Tin đã hết hạn
Vui lòng làm theo các chính sách này khi đánh giá một nhà tuyển dụng:
Không đăng các đánh giá không thật với mục đích làm tăng
hoặc giảm xếp hạng
Không đăng nội dung lạm dụng, thù hận, đe dọa hoặc quấy rối
người khác.
Không đăng nội dung chứa lời tục tĩu hoặc công kích
Đừng mạo danh bất kỳ người nào, không xuyên tạc mối liên kết
của bạn với một người hoặc tổ chức.
Không đăng thông tin riêng tư bí mật của bạn và người khác,
như địa chỉ thực, số bằng lái xe, CMND hoặc bất kỳ thông tin nào khác thuộc về quyền sở hữu cá nhân
Nội dung đăng nên dễ đọc, đúng chính tả, không sử dụng viết
hoa và chấm câu quá nhiều.
Đăng thông tin rõ ràng, có giá trị và trung thực.
Cố gắng đăng nội dung bao gồm cả ưu điểm và nhược điểm.
Sử dụng đúng ngữ pháp và kiểm tra chính tả của bạn.
Hãy tử tế với người khác, không công kích hoặc đăng đánh giá
với mục đích triệt hạ một cá nhân hay doanh nghiệp nào đó. Cùng nhau xây dựng một môi trường văn
minh và lịch sự.
CITADINES PEARL HOI AN
Citadines Pearl Hoi An là dự án phức hợp gồm 364 phòng khách sạn, 218 căn hộ, 12 căn biệt thự cao cấp chuẩn 5*, kết hợp các hoạt động mua sắm, vui chơi giải trí, game club, bowling, rạp chiếu phim, dịch vụ ẩm thực Á - Âu, trung tâm hội nghị với sức chứa 1.000 khách, dịch vụ Spa, bể bơi ngoài trời rộng lớn... Tọa lạc ngay tại biển An Bàng - Top 100 bãi biển đẹp nhất thế giới. Dự án được đầu tư bởi Công ty CP Tri Việt Hội An, tư vấn và quản lý dự án bởi The Ascott Limited. Ascott là thành viên của Tập đoàn CapitaLand có trụ sở chính tại Singapore, là thương hiệu đẳng cấp tiên phong tại khu vực châu Á Thái Bình Dương trong lĩnh vực dịch vụ căn hộ từ năm 1984, và là nhà vận hành kinh doanh căn hộ dịch vụ hàng đầu thế giới.