Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
6570 1

Guest Relations Manager (Korean Nationality)

  • Hạn nộp: 28/02/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
N/A
Cập nhật
26/02/2024 02:31

Mô tả công việc

• Monitor guest relations personnel to ensure maximum guest satisfaction through personal recognition and prompt cordial attention from arrival through departure

• Monitor guest relations personnel to ensure Priority Club members consistently receive all benefits, repeat guests and other VIPs receive special recognition and service

• Inspects all VIP rooms prior to arrival

• Greet VIP guests personally

• Liaise with other departments and necessary outside contracts to ensure excellent service delivery

• Oversee maintenance of efficient repeat guest history system

• Promote Inter-Hotel sales and in-house facilities

• Perform such functions as to include but not be limited to:

o Priority Club and regular guest welcome letters

o Solicitation of Priority Club applications

o Attending to special requests by guests

• Develop and implement guest telephone contact systems

• Handle guest complaints and refer them as necessary, follows up on corrective action

• Compile, analyze and control guest relations costs

• Schedule and attend regular Priority Club and VIP guest cocktail parties and social engagements in an effort to further improve on service delivery

• Review arrival lists for all arrivals and VIPs to check room allocations, amenities, and special requests

• Prepare requisitions for amenities on a timely basis

• Overall responsible for ensuring and maintaining the entire range of services offered for the Club Floor and Club Lounge with the aim to maximum guest satisfaction

• Appraise appearance, discipline and efficiency of all staff under direct supervision and initiate immediate remedial action if necessary

• Organize and conduct regular meeting for all Guest Relation’s staff to facilitate communications and smooth operations

• Deliver InterContinental Ambassador/ IHG Rewards Club Training

• Prepare efficient work schedule for Guest Relations Staff, arranging holidays and vacation, taking into consideration project occupancy and forecasts and any large group movements, especially those with early or late arrivals or departures

• Works with Superior and Human Resources on manpower planning and management needs

• Works with Superior and Director of Finance in the preparation and management of the Department’s budget.

Quyền lợi được hưởng

  • Attractive salary and insurance package 
  • Duty meal at the hotel’s staff cafeteria 
  • Laundered uniform 
  • Free parking 
  • Summer vacation and many team-building activities 
  • Pre-employment health check and annual health check 
  • Hotel discounts worldwide at all IHG hotels and resorts 
  • Food & Beverage discount at the hotel 
  • Opportunity to join international development programs 
  • Chance to work with a great team of people and career growth in the world’s largest luxury hotel brand 
  • Other benefits according to hotel’s policy
  • 1.5 days off/ week

Yêu cầu công việc

Required Skills – 

• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees, and third parties that reflects highly on the hotel, the brand, and the Company. 

• Good writing skills 

• Good Interpersonal Skills 

• Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System 

• Problem-solving and organizational abilities 

• Korean speaking is an advantage 

Qualifications – 

• Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent 

 Experience – 

2 years experience in front office/guest services operations, including supervisory experience at a hotel of similar size and complexity, or an equivalent combination of education and experience

Yêu cầu hồ sơ

Please send CV in English with pictures

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Keangnam Hanoi Landmark Tower, Plot E6 Cau Giay New Urban Area, Me Tri Ward, Nam Tu Liem District, Hanoi, Vietnam
  • https://landmark72.intercontinental.com/
  • Tọa lạc tại tòa tháp Hanoi Landmark72, InterContinental Hanoi Landmark72 là khách sạn năm sao cao nhất Việt Nam với 359 phòng nghỉ cao cấp, sang trọng, tất cả đều có tầm nhìn tuyệt đẹp ra toàn cảnh Hà Nội. Được thiết kế dựa trên ý tưởng nghệ thuật độc đáo, các nhà hàng và quán Bar trong khách sạn hứa hẹn là điểm đến hấp dẫn để thư giãn ở độ cao tới 300m. Ngoài ra, khu vực hội nghị với diện tích 3000m2, bao gồm phòng tiệc lớn với sức chứa hơn 1000 người là một địa điểm lý tưởng cho mọi sự kiện. Bên cạnh đó, tại tập đoàn IHG, chúng tôi luôn tâm niệm con người là tài sản quan trọng nhất và là trung tâm của mọi quyết định. Cam kết của chúng tôi tới mọi thành viên trong đội ngũ là mang tới môi trường làm việc lý tưởng nhất để gây dựng và phát triển sự nghiệp. Vì vậy, dù bạn là ai, sở thích của bạn là gì, hãy mang trọn vẹn niềm đam mê đó tới IHG và bạn sẽ có không gian được là chính mình tại chính nơi làm việc.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu