Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
6341 1

Assistant Front Office Manager

  • Hạn nộp: 29/08/2017
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Huyện Ninh Hải - Ninh Thuận
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
18/05/2018 10:18

Mô tả công việc

• Perform Brand’s Services behaviors in daily operation basic towards the guests • Driving to deliver Luxury Experiences to guests, to achieve Heartbeat target • Responsible for all aspects of hotel operation affecting guest stay • Handle guest complaints and refer them as necessary, follow up on corrective action using the IHG iLead principle way of working • Problem Resolution to 100% Guest satisfaction • Implement effective communication of guest feedback with all Front Office staff ensuring quality customer service at all times. • Maintain a high profile in the Resort Lobby at all times. • Inspect frequently for cleanliness and orderliness, the lobby, reception and cashier’s desk and, on a random basis, VIP rooms prior to arrival • Greet all guests personally as per the Resort Welcome standard and ensure all aspects of guest stay is enjoyable • Liaise with other departments and necessary outside contracts to ensure excellent service delivery • Oversee maintenance of efficient repeat guest history system • Promote Inter-Hotel sales and in-house facilities • Review arrival lists for all arrivals and VIPs to check room allocations, amenities, and special requests • Oversee requisitions for all front of the house amenities on a timely basis. • Approve upgrades and special amenities in absence of manager • Overall responsible for ensuring and maintaining the entire range of services offered for front of the house areas includes all Guest Services staff, Butlers, Buggy & Bell Services, Concierge and driver team with the aim to maximum guest satisfaction • Know system recovery procedures

Quyền lợi được hưởng

- Attractive salary and monthly service charge - 13th month bonus - Health care insurance

Yêu cầu công việc

• Communication skills (in both English and Vietnamese) are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the resort, the brand and the Company. • Good writing skills • Proficient in the use of Microsoft Office • Problem solving and organizational abilities • Proficient in the use of Microsoft Office • Problem solving and organizational abilities

Yêu cầu hồ sơ

- Nộp hồ sơ online qua Hoteljob.vn

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Vĩnh Hy, Vĩnh Hải, Ninh Hải, Ninh Thuận
  • https://www.aman.com/
  • Tọa lạc tại bãi biển hoang sơ phía nam vịnh Vĩnh Hy, Xã Vĩnh Hải, Huyện Ninh Hải, Tỉnh Ninh Thuận. Amanoi cách thành phố Phan Rang 36 Km về phía đông, Khu nghỉ mát Amanoi gồm 31 phòng ngủ và 5 Villa, các dịch vụ công cộng, bãi biển thiên nhiên, spa với trang thiết bị hiện đại. Các phòng ngủ với kiến trúc mang phong cách địa phương được pha trộn hoàn hảo với với cảnh vật tươi tốt có sẳn, phù hợp với địa hình và phong cảnh của Vịnh Vĩnh Hy.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu