• Supervise cashiering activities during shift including:
o Cash handling and banking procedure
o Dealing with irregular payments
o Instructing staff in credit policies and facilities
o Instructing staff in cash security procedures
• Carry out debtor control
• Supervise the cashiering system
• Control store and inventory stationary for requesting
• Control the handover process with Red invoice.
GUEST EXPERIENCE
• Assisting with Guests complaints, call manager when Guests have problem
• Take care and support GSA team to resolve problem when Guest request.
• Ensure GSA staff can do smooth check in and check out, support Guest to handle their request.
PEOPLE
• Works with Front Office Manafer on manpower planning and management needs
• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
RESPONSIBLE BUSINESS
• Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known
• Supervise front office operations during assigned shift including:
o Maintenance of guest information
o Maintenance of information about local events
o Supervise GSA team to follow SOPs and do the right thing
• Compile occupancy statistics
• Supervise the use of he public address system
• Supervise group bookings with Check in, Check out process and Billings.
• Prepare reports
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
• Set target for Upselling, Member Enrollment, Tripadvisor
Quyền lợi được hưởng
- Relocation ticket, Home leave ticket, Rest & Relaxation ticket
- Accommodation & meals are provided
- International working environment
- Service charge: 2 million per month
Yêu cầu công việc
Experience
• 1 year experience in front office / guest services or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
Qualifications
• Diploma or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
Vui lòng làm theo các chính sách này khi đánh giá một nhà tuyển dụng:
Không đăng các đánh giá không thật với mục đích làm tăng
hoặc giảm xếp hạng
Không đăng nội dung lạm dụng, thù hận, đe dọa hoặc quấy rối
người khác.
Không đăng nội dung chứa lời tục tĩu hoặc công kích
Đừng mạo danh bất kỳ người nào, không xuyên tạc mối liên kết
của bạn với một người hoặc tổ chức.
Không đăng thông tin riêng tư bí mật của bạn và người khác,
như địa chỉ thực, số bằng lái xe, CMND hoặc bất kỳ thông tin nào khác thuộc về quyền sở hữu cá nhân
Nội dung đăng nên dễ đọc, đúng chính tả, không sử dụng viết
hoa và chấm câu quá nhiều.
Đăng thông tin rõ ràng, có giá trị và trung thực.
Cố gắng đăng nội dung bao gồm cả ưu điểm và nhược điểm.
Sử dụng đúng ngữ pháp và kiểm tra chính tả của bạn.
Hãy tử tế với người khác, không công kích hoặc đăng đánh giá
với mục đích triệt hạ một cá nhân hay doanh nghiệp nào đó. Cùng nhau xây dựng một môi trường văn
minh và lịch sự.
InterContinental Phu Quoc Long Beach Resort is ideally located on Bai Truong – one of the most beautiful beaches on Phu Quoc “Pearl Island”. The resort is part of the Phu Quoc Marina complex which includes a waterfront, theme park, sailing club, shopping, restaurants, bars & residences.
The resort features 459 rooms, suites and villas offering an array of elegantly appointed accommodations, 5 restaurants and bars offering a wide range of world class dining options, modern meetings and events facilities with a grand ballroom ideal for themed dinners, gala events and stylish weddings and last but not least, a Harnn Heritage Spa thoughtfully designed to enhance your wellness.