• Ensure that all guest’s baggage are received and delivered upon arrival and departure even for baggage storage pertaining to the procedure laid down in the Inter-Continental Hotels & Resorts Front Office Manual
• Be thoroughly aware of arrivals and departures of each day with emphasis on VIP’s, Priority Club Members, groups and crew movements.
• To work closely with Guest Relations Officer to ensure baggage for VIP’s, Priority Club Members are delivered promptly
• To assist the Doorman and supervise on traffic control along the driveway during peak hours
• Conducts daily briefing and to ensure that all uniform service staff are kept up to date, properly instructed and that all staff are properly dressed, neat and clean before start of duty. Similarly, staff appearance should remain clean, smart and tidy at all times.
• Be responsible for training Bellman, Parking Valets and Doorman, in their respective jobs (by identifying training needs)
• Ensure that all staff are fully informed and knowledgeable on hotel facilities and its surrounding areas
• Ensure that the surrounding areas at the lobby level and main entrance are clean
• Supervise the Parking Valets in handling guests’ vehicles properly
• Prepare newspaper orders and co-ordinates with news vendor for early delivery. Supervises Bellman for newspaper delivery
• Ensuring that all equipment (trolley, etc....) are in proper condition and recorded properly
• Must be fully conversant with emergency evacuation and fire procedures and ensuring all uniformed staff are aware of these procedures
• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
- Relocation ticket, Rest & Relaxation ticket
- Uniform, accommodation, transportation & meals are provided
- International working environment
- Service charge
Yêu cầu công việc
Experience
• 1 year experience in guest service or customer service, or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
Qualifications
- High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
Vui lòng làm theo các chính sách này khi đánh giá một nhà tuyển dụng:
Không đăng các đánh giá không thật với mục đích làm tăng
hoặc giảm xếp hạng
Không đăng nội dung lạm dụng, thù hận, đe dọa hoặc quấy rối
người khác.
Không đăng nội dung chứa lời tục tĩu hoặc công kích
Đừng mạo danh bất kỳ người nào, không xuyên tạc mối liên kết
của bạn với một người hoặc tổ chức.
Không đăng thông tin riêng tư bí mật của bạn và người khác,
như địa chỉ thực, số bằng lái xe, CMND hoặc bất kỳ thông tin nào khác thuộc về quyền sở hữu cá nhân
Nội dung đăng nên dễ đọc, đúng chính tả, không sử dụng viết
hoa và chấm câu quá nhiều.
Đăng thông tin rõ ràng, có giá trị và trung thực.
Cố gắng đăng nội dung bao gồm cả ưu điểm và nhược điểm.
Sử dụng đúng ngữ pháp và kiểm tra chính tả của bạn.
Hãy tử tế với người khác, không công kích hoặc đăng đánh giá
với mục đích triệt hạ một cá nhân hay doanh nghiệp nào đó. Cùng nhau xây dựng một môi trường văn
minh và lịch sự.
InterContinental Phu Quoc Long Beach Resort is ideally located on Bai Truong – one of the most beautiful beaches on Phu Quoc “Pearl Island”. The resort is part of the Phu Quoc Marina complex which includes a waterfront, theme park, sailing club, shopping, restaurants, bars & residences.
The resort features 459 rooms, suites and villas offering an array of elegantly appointed accommodations, 5 restaurants and bars offering a wide range of world class dining options, modern meetings and events facilities with a grand ballroom ideal for themed dinners, gala events and stylish weddings and last but not least, a Harnn Heritage Spa thoughtfully designed to enhance your wellness.