Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
11394 1

Guest Relation Supervisor - FLC Quy Nhon

  • Hạn nộp: 31/08/2017
  • Mức lương: 8 - 12 triệu

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Qui Nhơn - Bình Định
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
31/07/2017 14:19

Mô tả công việc

Basic Functions: 

Ensure the guests are 100% satisfied. Coordinate with front desk and supervise all Guest relation officers, porters, doorman / door lady, hotel drivers, and airport representative in absence of head porter. This position necessitates the incumbent to spend the majority of their time in the lobby area of the hotel in order to supervise the concierge operation to focus on customers‟ satisfaction.

 Duties and Responsibilities:

§ Having a complete knowledge of the hotel product including room rates, relative facilities, food and beverage outlets/promotions, spa, fitness center and etc.

§ Monitoring daily arrivals/departures and anticipate guest needs and handle guest inquiries in a helpful and attentive manner.

§ Overseeing the smooth running of the Guest Relation department on a day to day basis to achieve high levels of guest satisfaction.

§ Greeting and acknowledging guests from at least 2 meters.

§ Suggesting alternatives to meet customer needs in terms of product features and benefits.

§ Offering information and services where appropriate.

§ Thanking customers and inviting our guests to return.

§ Meeting and greeting all return guests, regular guests and VIP guests of the hotel as required.

§ Supervising systems for luggage delivery.

§ Developing and maintaining a motivational working environment within the department and positive relations with other departments.

§ Having a complete knowledge of hotel policy and procedures.

 § Reporting health/safety and security hazards to your manager or duty manager.

§ Ensuring that all lobby and entrance areas spotless condition at all times.

§ Ensuring that all duties are complete prior to shift end as outlined in the shift checklist.

§ Conducting daily shift briefings, meetings, and share relevant information with employees.

§ Checking function board for correct spelling, dates and layout according to function lists from banquets.

§ Ensuring that all issues pertaining to guest satisfaction are met and that all follow up is completed on a timely basis. Pre-empt and anticipate guest needs.

§ Undertaking that relevant administration duties related to maintenance and housekeeping requests.

§ Maintaining regular quality control inspections of department‟s standards.

§ Ensuring that information is transferred from shift to shift.

§ Arriving at work on time in the uniform provided, ensuring a neat and tidy appearance according to the employee handbook.

§ Attending training sessions/meetings as required.

§ Maintaining a system of regular employee training and reporting.

§ Carrying out tasks as assigned by FOM/hotel management.

§ Performing other duties as assigned by managers. 

Quyền lợi được hưởng

Competitive package in an international environment. Multi-properties training & working opportunity Discount schemes and the chance to work with a great team of people. Do you love working and developing your career in an international hospitality industry? If you love dealing with people, bringing new ideas to the enthusiastic and dynamic team, care and passion about your job – we would like to have you in our professional team.

Yêu cầu công việc

§ Highschool Certificate, Bachelor Degree or Higher in Business Administration, Tourism & Hospitality, Linguistic or related major

§ At least 2 year related experience in Front Office of international hotels

§ Good inter-personality skills, outgoing, and friendly

§ Strong in English communication skill and computer literate

§ Strong in supervisory, problem solving skills, and execution of work 

Yêu cầu hồ sơ

CV in English to be sent to: 



Other document to be submitted upon successful interview.

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: Trên 5.000
  • FLC Landmark Tower, Ngõ 5 Đường Lê Đức Thọ, Mỹ Đình 2, Nam Từ Liêm, Hà Nội, Việt Nam
  • https://flchotelsresorts.com/
  • FLC Hotels & Resorts sở hữu chuỗi quần thể nghỉ dưỡng và giải trí cao cấp tại các điểm đến hấp dẫn nhất Việt Nam với 5 quần thể đã đi vào hoạt động và 3 quần thể đang trong giai đoạn hoàn thiện. FLC Hotels & Resorts cung cấp hơn 10 nghìn phòng nghỉ cho thị trường du lịch Việt Nam, đi cùng với đó là hệ tiện ích giải trí đa dạng bao gồm các nhà hàng và bar, bể bơi nước mặn và bể bơi vô cực, chuỗi spa chăm sóc sức khỏe, sở thú hay các sân golf đẳng cấp quốc tế… để đáp ứng nhu cầu du lịch của hàng triệu khách hàng trong nước và quốc tế. Với ưu thế về vị trí độc tôn, FLC Hotels & Resorts mang tới định nghĩa mới về kỳ nghỉ “tất cả trong một” với chuỗi quần thể nghỉ dưỡng bốn mùa trải dài khắp Việt Nam. Mỗi khu nghỉ dưỡng và khách sạn thuộc chuỗi FLC Hotels & Resorts đều là sự kết hợp của không gian thư giãn đích thực, hệ thống tiện ích nghỉ dưỡng và hội họp tối ưu, và dịch vụ chu đáo xuất phát từ trái tim để khách hàng tận hưởng kỳ nghỉ đúng nghĩa theo cách của mình.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu