Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
11394 1

Guest Service Agent - FLC Quy Nhon

  • Hạn nộp: 31/08/2017
  • Mức lương: 3 - 5 triệu

Thông tin cơ bản

Số lượng
8
Nơi làm việc
Thành Phố Qui Nhơn - Bình Định
Giờ làm việc
Làm theo ca
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
31/07/2017 14:18

Mô tả công việc

Basic Functions: 

To ensure the guests are 100% satisfied. Front desk agent performs check-in/out function for hotel guests, including being an information provider, receiver, diplomat, problem solver, salesperson, hotel representative, public relations agent, coordinator of activities and accountant with the utmost politeness, efficiency and friendliness.

 Duties and Responsibilities:

§ Arriving at work on time in the uniform provided, ensuring a neat and tidy appearance, according to the employee handbook.

§ Having a complete knowledge of the hotel product, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets/promotions, spa, fitness center and etc.

§ Developing a close and harmonious working relationship with housekeeping and all hotel departments.

§ Attending training and meetings as required.

§ Anticipating guest needs and handle guest inquiries in a helpful and attentive manner.

§ Having a complete knowledge of hotel policies and procedures.

§ Reporting health, safety, and security hazards to the assistant manager-front office, and/or manager on duty.

§ Ensuring that front desk is clean and tidy at all times.

§ Performing check-in, check-out and cashiering for hotel guests.

§ Suggesting alternatives to meet customer needs in terms of product features and benefits.

§ Offering information and services where appropriate.

§ Thanking guests and inviting our guests to return.

 § Monitoring daily arrivals ensuring all requests are carried out wherever possible and all realistic expectations are met and ensure all reservations are honored.

§ Completing all shift duties as outlined on shift check list prior to the end of shift.

§ Handling reservation calls after hours, ensuring guest needs are met, in a helpful efficient manner, input into the system as per procedure.

§ Ensuring credit policy is adhered to at all times, any variance reported to the manager on duty immediately.

§ Ensuring float is maintained at a constant level as issued by accounting department.

§ Issuing safety deposit boxes to hotel guests ensuring access and release forms are completed per hotel procedures.

§ Receiving, handling and relaying of messages, mail, voice mail and faxes in an efficient, timely manner as per hotel policy.

§ Carrying out requests as directed by hotel management. 

Quyền lợi được hưởng

Competitive package in an international environment. Multi-properties training & working opportunity Discount schemes and the chance to work with a great team of people. Do you love working and developing your career in an international hospitality industry? If you love dealing with people, bringing new ideas to the enthusiastic and dynamic team, care and passion about your job – we would like to have you in our professional team.

Yêu cầu công việc

§ At least Highschool Certificate, prefer Bachelor Degree or higher in Hospitality & Tourism, Business Administration, Linguistic or related major

§ Previous 1 year experience in front office department of international hotel is preferred

§ Good inter-personality skills, outgoing, and friendly

§ Strong in English communication skills 

Yêu cầu hồ sơ

CV in English to be sent to: 



Other document to be submitted upon successful interview.

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: Trên 5.000
  • FLC Landmark Tower, Ngõ 5 Đường Lê Đức Thọ, Mỹ Đình 2, Nam Từ Liêm, Hà Nội, Việt Nam
  • https://flchotelsresorts.com/
  • FLC Hotels & Resorts sở hữu chuỗi quần thể nghỉ dưỡng và giải trí cao cấp tại các điểm đến hấp dẫn nhất Việt Nam với 5 quần thể đã đi vào hoạt động và 3 quần thể đang trong giai đoạn hoàn thiện. FLC Hotels & Resorts cung cấp hơn 10 nghìn phòng nghỉ cho thị trường du lịch Việt Nam, đi cùng với đó là hệ tiện ích giải trí đa dạng bao gồm các nhà hàng và bar, bể bơi nước mặn và bể bơi vô cực, chuỗi spa chăm sóc sức khỏe, sở thú hay các sân golf đẳng cấp quốc tế… để đáp ứng nhu cầu du lịch của hàng triệu khách hàng trong nước và quốc tế. Với ưu thế về vị trí độc tôn, FLC Hotels & Resorts mang tới định nghĩa mới về kỳ nghỉ “tất cả trong một” với chuỗi quần thể nghỉ dưỡng bốn mùa trải dài khắp Việt Nam. Mỗi khu nghỉ dưỡng và khách sạn thuộc chuỗi FLC Hotels & Resorts đều là sự kết hợp của không gian thư giãn đích thực, hệ thống tiện ích nghỉ dưỡng và hội họp tối ưu, và dịch vụ chu đáo xuất phát từ trái tim để khách hàng tận hưởng kỳ nghỉ đúng nghĩa theo cách của mình.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu