1. Directs and controls all subordinate housekeeping staff to ensure that all day to day operational matters are handled on time and guest expectations are met
2. Co-ordinates with front office to ensure that rooms are serviced according to guest requirements, and vacant rooms are cleaned for new arrivals
3. Conducts frequent checks of villas, public areas and back of house areas ensuring mise-en-place, service procedures, standards of cleanliness and hygiene, repair and maintenance, employee grooming, and manning levels are in order and takes appropriate action where necessary.
4. Assists in overseeing the laundry, uniform room, gardening department and minibar ensuring that procedures are accurately followed and are as per hotel standards
5. Assists in inventory control, purchasing, and disbursement for all aspects of housekeeping operations
6. Assists in monitoring the standard of work carried out by contractors engaged by the hotel to ensure it meets the agreed quality
7. Assists in administering the hotel’s lost and found system
8. Assists in administering the hotel’s baby sitting service.
9. Assists in the preparation of duty rosters, vacation planning and scheduling and public holiday scheduling.
10. Assists in the maintenance of efficient administration.
11. Assists in the selection training and evaluation of subordinate employees
12. Coaches, counsels, disciplines and develops subordinate employees
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary
• Attractive benefits
• Accommodation, transportation, meals and uniforms provided
• General insurance provided for inpatient medical treatment
• Outpatient medical treatment claims
• Opportunity to attend various professional training courses
• Opportunity for promotion and transfer within the group
Yêu cầu công việc
• Good English language skills.
• Strong organizational skills.
• Ability to lead, motivate and develop a team of individuals.
• Detailed knowledge of working practices of housekeeping.
• Strong administrative skills.
• Ability to cope with pressure.
• Ability to work a personal computer.
• Capable of preparing reports and presentations in English.
• Knowledge of Vietnamese language, and any additional languages.
Vui lòng làm theo các chính sách này khi đánh giá một nhà tuyển dụng:
Không đăng các đánh giá không thật với mục đích làm tăng
hoặc giảm xếp hạng
Không đăng nội dung lạm dụng, thù hận, đe dọa hoặc quấy rối
người khác.
Không đăng nội dung chứa lời tục tĩu hoặc công kích
Đừng mạo danh bất kỳ người nào, không xuyên tạc mối liên kết
của bạn với một người hoặc tổ chức.
Không đăng thông tin riêng tư bí mật của bạn và người khác,
như địa chỉ thực, số bằng lái xe, CMND hoặc bất kỳ thông tin nào khác thuộc về quyền sở hữu cá nhân
Nội dung đăng nên dễ đọc, đúng chính tả, không sử dụng viết
hoa và chấm câu quá nhiều.
Đăng thông tin rõ ràng, có giá trị và trung thực.
Cố gắng đăng nội dung bao gồm cả ưu điểm và nhược điểm.
Sử dụng đúng ngữ pháp và kiểm tra chính tả của bạn.
Hãy tử tế với người khác, không công kích hoặc đăng đánh giá
với mục đích triệt hạ một cá nhân hay doanh nghiệp nào đó. Cùng nhau xây dựng một môi trường văn
minh và lịch sự.
PULLMAN Danang Beach Resort, part of Accor Hotels, is a five-star tropical resort and sits on 4 hectares of Bac My An Beach, one of the world’s most fabulous beaches.
Located on the stunning white sands of Bac My An beach, the welcoming and modern Pullman Danang Beach Resort is an oasis of activities and facilities for a dynamic escape. The resort is perfect for family holiday or romantic beach getaway. It also will provide a tailor made service if you are looking for the place to organize next incentive or event.
At Pullman Danang Beach Resort, we take great pride in our people.
They create the refreshingly different approach, the warm feelings and the thoughtful touches that our hotel is known for.
If you are keen to position yourself amongst the best in a great team working environment and challenge yourself with a consistent “can-do” attitude, please send your CV to us by clicking "apply now".