Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
7793 1

HR Manager (Resort 5 sao tại Bình Thuận)

  • Hạn nộp: 30/11/2017
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Huyện Hàm Thuận Nam - Bình Thuận
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Hành chính, nhân sự
Cập nhật
24/01/2018 10:45

Mô tả công việc

- To be responsible for planning, managing, controlling, coordinating and participating in Human Resources activities. 
- To be responsible for the formulation, recommendation and implementation of hotel policies and procedures.
- To manage the Human Resources department ensuring staff comply with hotel policies and procedures and local and government regulations.
- To develop and implement recruitment and screening systems and procedures in order to attract the most qualified candidates for position vacancies in the hotel.
- To be fully in charge of Training
• To supervise directly the training department and ensure that all training activities are in accordance to the needs of the hotel and all training programs have been smoothly executed.
• To analyze training needs in the hotel.
• To review training policies, procedures and practices and recommend any improvement to the management.
• To assist department heads and department trainers to conduct job skill and generic training for their staff.
• To be conversant with the monthly payroll compilation and Labor Laws relating to payroll.
• To be compliance conscious in every aspect of Personnel Management.
- To maintain and update policies and procedures and other human resources matters.
To monitor the administration of the Performance Appraisal Program and act in an   advisory capacity to department heads in such process.
- To prepare and submit periodic reports to General Manager about management’s use in accordance with hotel and government requirements such as salary scales, manning guide, etc…
- To determine in advance the number of personnel to be employed during each fiscal year.
- To recruit the qualified personnel for each department based on the personnel requisition form approved by the divisional head and General Manager.
- To analyze the hotel manpower requirements in order to recommend on selection and development activities to meet those requirements.
To monitor present and future trends in the local labor situation, social legislation and make any recommendations to the hotel management.
- To investigate and review all disciplinary actions to ensure the actions are complying with the labor law, hotel rules and regulations. To consult with department heads an appropriate action and recommend the final results in consultation with the General Manager.
To ensure staff comply with the hotel policies and procedures as well as government regulations pertaining to employment practice.
To coordinate functions and activities with other departments professionally

Quyền lợi được hưởng

- Accident Insurance 24/7.

- Social, Unemployment and Medical Insurance as Labor code.

- Duty meals, Staff Uniform, company shuttle bus (from Phan Thiet to Ke Ga)

- Staff house accommodation provided as needed.

- Salary: negotiable dependent on experience, qualifications and relevant experience. 


Yêu cầu công việc

- Bachelor’s degree or Diploma in Hotel Management or related field preferred.
- 6 years hotel/ resort management experience
-  3 years working experience in similar position
- Good appearance, well groomed and healthy
- Able to work under high-pressure.
- Good communication skills in both English and Vietnamese..
- Strong interpersonal skills.
- Negotiation skill.
- Solving problem skill.
- Good training experience.
- Have a positive “Can do” attitude.

Yêu cầu hồ sơ

- In English / Vietnamese
- Send CV via email with scanned of diplomas. (Tin đã hết hạn)

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Toàn Quốc
  • SANTA jobs đã chính thức gia nhập thị trường săn đầu người - headhunter đầy triển vọng tại Việt nam. Trong bối cảnh sự phát triển của các tập đoàn lớn, các công ty liên doanh và nước ngoài tại Việt nam nên nhu cầu tuyển dụng ngày càng nhiều đặc biệt ở các vị trí quản lý cấp cao nhiều năm kinh nghiệm, vì vậy các dịch vụ tuyển dụng cũng ngày càng gia tăng để đáp ứng các nhu cầu của khách hàng. SANTA jobs – một thành viên của Santa Việt nam đã được thành lập với mong muốn phát triển thành một trong những công ty Headhunter hàng đầu của Việt nam. Các dịch vụ chính của SANTA jobs là: Tuyển dụng nhân sự cao cấp, Tư vấn nhân sự, Tư vấn chính sách và hoạch định lương, thưởng. SANTA jobs tập trung vào các khách hàng là các công ty Nhật Bản, Hàn Quốc, các công ty tập đoàn vốn đầu tư nước ngoài, liên doanh.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu