HR Manager (Resort 5 sao tại Bình Thuận)
- Hạn nộp: 30/11/2017
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Huyện Hàm Thuận Nam - Bình Thuận
Giờ hành chính
Hành chính, nhân sự
24/01/2018 10:45
Mô tả công việc
- To be responsible for the formulation, recommendation and implementation of hotel policies and procedures.
- To manage the Human Resources department ensuring staff comply with hotel policies and procedures and local and government regulations.
- To develop and implement recruitment and screening systems and procedures in order to attract the most qualified candidates for position vacancies in the hotel.
- To be fully in charge of Training
• To supervise directly the training department and ensure that all training activities are in accordance to the needs of the hotel and all training programs have been smoothly executed.
• To analyze training needs in the hotel.
• To review training policies, procedures and practices and recommend any improvement to the management.
• To assist department heads and department trainers to conduct job skill and generic training for their staff.
• To be conversant with the monthly payroll compilation and Labor Laws relating to payroll.
• To be compliance conscious in every aspect of Personnel Management.
- To maintain and update policies and procedures and other human resources matters.
To monitor the administration of the Performance Appraisal Program and act in an advisory capacity to department heads in such process.
- To prepare and submit periodic reports to General Manager about management’s use in accordance with hotel and government requirements such as salary scales, manning guide, etc…
- To determine in advance the number of personnel to be employed during each fiscal year.
- To recruit the qualified personnel for each department based on the personnel requisition form approved by the divisional head and General Manager.
- To analyze the hotel manpower requirements in order to recommend on selection and development activities to meet those requirements.
To monitor present and future trends in the local labor situation, social legislation and make any recommendations to the hotel management.
- To investigate and review all disciplinary actions to ensure the actions are complying with the labor law, hotel rules and regulations. To consult with department heads an appropriate action and recommend the final results in consultation with the General Manager.
To ensure staff comply with the hotel policies and procedures as well as government regulations pertaining to employment practice.
Quyền lợi được hưởng
- Accident Insurance 24/7.
- Social, Unemployment and Medical Insurance as Labor code.
- Duty meals, Staff Uniform, company shuttle bus (from Phan Thiet to Ke Ga)
- Staff house accommodation provided as needed.
- Salary: negotiable dependent on experience, qualifications and relevant experience.
Yêu cầu công việc
Yêu cầu hồ sơ
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Toàn Quốc
SANTA jobs đã chính thức gia nhập thị trường săn đầu người - headhunter đầy triển vọng tại Việt nam. Trong bối cảnh sự phát triển của các tập đoàn lớn, các công ty liên doanh và nước ngoài tại Việt nam nên nhu cầu tuyển dụng ngày càng nhiều đặc biệt ở các vị trí quản lý cấp cao nhiều năm kinh nghiệm, vì vậy các dịch vụ tuyển dụng cũng ngày càng gia tăng để đáp ứng các nhu cầu của khách hàng. SANTA jobs – một thành viên của Santa Việt nam đã được thành lập với mong muốn phát triển thành một trong những công ty Headhunter hàng đầu của Việt nam. Các dịch vụ chính của SANTA jobs là: Tuyển dụng nhân sự cao cấp, Tư vấn nhân sự, Tư vấn chính sách và hoạch định lương, thưởng. SANTA jobs tập trung vào các khách hàng là các công ty Nhật Bản, Hàn Quốc, các công ty tập đoàn vốn đầu tư nước ngoài, liên doanh.
Thông tin liên hệ
- Mr Tuấn