1140
400
16166
1
Nhân viên chăm sóc khách hàng | Guest Relation Officer
- Hạn nộp: 28/03/2018
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
Số lượng
1
1
Nơi làm việc
Quận Sơn Trà - Đà Nẵng
Quận Sơn Trà - Đà Nẵng
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Giờ hành chính
Loại hình
Khách sạn/ Khu căn hộ
Khách sạn/ Khu căn hộ
Ngành nghề
Kinh doanh & tiếp thị
Kinh doanh & tiếp thị
Vị trí
Nhân viên
Nhân viên
Cập nhật
21/04/2018 09:12
21/04/2018 09:12
Mô tả công việc
- Enhances personal recognition and prompt attention to guests from their arrival through their departure.
- Updates guest history files on a regular basis.
- Ensure that all guests receive a warm and courteous welcome upon check-in
- Reviews next days arrival for unsuspected VIPs
- Attends all the guest needs, queries and requests promptly and channel feedback to the relevant HODs for appropriate actions. All such queries and complaints must be given immediately attention. If necessary, to pacify while investigation is being carried on and also it must be recorded in Logbook.
- Promotes hotel facilities whenever possible
- Check – in and check – out guests and perform in room check in for VIP’s
- Responsibility for airport pick – up and transfer as flight scheduled
- Bid farewell for all departure guests
- Do house round to meet all in-house guests to ensure that they are treated/ served well
- Daily checks through regular guest and VIPs list and arrival report, to check rooms of expected arrival guest and ensures that amenities are prepared and ordered
- Check weekly on report for long staying guests for sending weekly fruits and flowers, establishes and maintains contact with guest. Entertain them occasionally.
- Maintain files on hotel facilities, airlines schedules, transportation schedules/routes and course, map and other relevant tourist information
- Distribute VIP list to Departments concerned after having obtained room number. Check additional VIP report for delivery of special offered and prepare additional requisition for VIP Walk-in for distribution.
- Time spent at the counter should be maximized in order to properly attend to guest’s specific requests including but not limited to:
• Assisting with reconfirm/ change/ book air tickets
• Accepting reservations for next destination hotel bookings
• Providing assistance with specific queries or problems
- Arranges birthday gift and birthday card for in-house guest as well as send flowers or card to sick guests and visit the hospitality if necessary.
Quyền lợi được hưởng
- Dynamic, professional & open minded working environment
- Joining training courses according standard of Luxury Apartment
- Good salary, service charge and bonus
- Supporting shift meals at staff canteen
Yêu cầu công việc
- Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Strong English communication.
- Proficient in the use of Microsoft Office
- 1 year experience in guest customer service, or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
Ứng viên quan tâm vui lòng gửi hồ sơ về địa chỉ
hoặc Altara Suites, Lô A1 – A4 Võ Nguyên Giáp (ngã ba Võ Nguyên Giáp và Trần Hữu Tước), Phường Phước Mỹ, Quận Ngũ Hành Sơn, TP. Đà Nẵng.
Tải lên từ máy tính
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- 120 Võ Nguyên Giáp, phường Phước Mỹ, quận Ngũ Hành Sơn, Đà Nẵng, Vietnam
Altara Suites Danang nằm trong khu tổ hợp căn hộ cao cấp đạt chuẩn 5 sao. Altara Suites có vị trí đắc địa duy nhất ngay cạnh bờ biển Mỹ Khê - một trong 5 bãi biển quyến rũ nhất hành tinh. Khu căn hộ Altara Suites sẽ mang đến một không gian sống tiện nghi và dịch vụ hiếu khách bậc nhất. Để bổ sung nhân lực cho đội ngũ cán bộ nhân viên chuyên nghiệp, lành nghề, chúng tôi chào đón ứng viên cho vị trí sau:
Thông tin liên hệ
- Phòng Nhân Sự