- Report to work within the requested time prior to commencement of duty, well groomed and to the uniform standard.
- Promote a helpful and professional image to all guests and to give full co-operation to any customer requiring assistance with a prompt, caring and helpful attitude.
- File all reservation correspondence correctly accordingly to the set procedure.
- File and correspondence correctly accordingly to department procedures.
- Maintain and file all reservation reports accordingly to department procedures.
- Ensure that all faxes/ emails are answered within 18 hours.
- Be fully aware of all activities/ special promotions taking place within the hotel, their location, timing and costs.
- Be fully conversant with the different room types within the hotel,their facilities and rates.
- Co- operate with housekeeping to maintain the cleanliness of Reservation Office at all time.
- Maintain professional confidentiality and never disclose company secrets and corporate as well.
- Make sure the payment is in order before check in (for those Companies/ TA have not contract with Hotel).
- Make sure the Lunch, Dinner, Flowers,..are booked if required.
- Follow the booking amendment (especially for those booking are changed method of payment).
- Monitor and ensure that all guest information is input into the system accurately, completely and promptly.
- Undertake any other duties arising as directed by Reservation Supervisor.
Quyền lợi được hưởng
- Meal during working hour
- Uniforms & parking lot
- Service charge and KPI bonus
- Professional working environment
Yêu cầu công việc
- A dynamic, motivated, creative, organized and persuasive individual to join a great team
- Previous hotel experience with Opera will be helpful, however if not, then tell with us why you are right for the job.
Vui lòng làm theo các chính sách này khi đánh giá một nhà tuyển dụng:
Không đăng các đánh giá không thật với mục đích làm tăng
hoặc giảm xếp hạng
Không đăng nội dung lạm dụng, thù hận, đe dọa hoặc quấy rối
người khác.
Không đăng nội dung chứa lời tục tĩu hoặc công kích
Đừng mạo danh bất kỳ người nào, không xuyên tạc mối liên kết
của bạn với một người hoặc tổ chức.
Không đăng thông tin riêng tư bí mật của bạn và người khác,
như địa chỉ thực, số bằng lái xe, CMND hoặc bất kỳ thông tin nào khác thuộc về quyền sở hữu cá nhân
Nội dung đăng nên dễ đọc, đúng chính tả, không sử dụng viết
hoa và chấm câu quá nhiều.
Đăng thông tin rõ ràng, có giá trị và trung thực.
Cố gắng đăng nội dung bao gồm cả ưu điểm và nhược điểm.
Sử dụng đúng ngữ pháp và kiểm tra chính tả của bạn.
Hãy tử tế với người khác, không công kích hoặc đăng đánh giá
với mục đích triệt hạ một cá nhân hay doanh nghiệp nào đó. Cùng nhau xây dựng một môi trường văn
minh và lịch sự.
Khách sạn The Myst Đồng Khởi thuộc dòng khách sạn cao cấp của tập đoàn khách sạn Siverland. Khách sạn có 108 phòng với 6 loại phòng và được xây dựng theo phong cách Sài Gòn xưa, thiết kế độc đáo là sự pha trộn giữa văn hóa bản địa đa sắc màu với phong cách thiết kế hiện đại, táo bạo và hài hòa với thiên nhiên xanh. Khách sạn The Myst Đồng Khởi có 3 nhà hàng (The Nest, Mystery và Bason Café), 1 skybar ( Bar Bleu), phòng họp cách âm cùng các trang thiết bị hiện đại, các dịch vụ tiện nghi cao cấp như spa (KL Spa), hồ bơi ngoài trời… đáp ứng tốt các nhu cầu tổ chức sự kiện, hội thảo, hội nghị và du lịch nghỉ dưỡng của du khách.