Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
18366 1

General Manager (Urgent)

  • Hạn nộp: 30/03/2018
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Ba Đình - Hà Nội
Giờ làm việc
Khác
Cập nhật
08/02/2019 00:00

Mô tả công việc

·         Oversees the delivery of superior services to all guests ensuring the utmost quality and care is delivered including prompt response to requests and the effective resolution of all complaints to the satisfaction of guests

·         Ensures that product quality and service standards are met in all areas of the hotel as pertains to physical appearance, maintenance and cleanliness. Establishes and maintains preventative maintenance programs to protect the physical assets of the hotel

·         Oversees the development and execution of marketing plans and yield management efforts to maximize revenue generation, RevPAR and occupancy levels. Maximizes room revenues and profits by anticipating and planning for market shifts. Ensures the development of strategic marketing opportunities and tactical sales plans

·         Maximizes food and beverage revenues by ensuring optimal use of banquet/outlet space and most cost-effective management of the hotel's food and beverage outlets

·         Develops and maintains rapport with key community contacts to ensure a visible presence in the local community.  Ensures the handling of community/media related inquiries in the most effective manner, while referring sensitive matters to regional and corporate media/communications offices

·         Oversees the security function to ensure a safe and secure environment for guests, employees, and hotel assets.  Ensures compliance with brand standards

·         Establishes and maintains a proactive human resources function to ensure employee motivation, training and development, pay and benefit administration, and compliance with policies and procedures and local labor regulations.

·         Fosters the development of a positive work environment for all employees. Mentors all levels of employees through formal and informal meetings, discussions and performance feedback

·         Works effectively with staff to address cultural and/or work environment issues so as to affect positive employee and guest experiences


Quyền lợi được hưởng

- Attractive salary + service charge;
- A generous bonus scheme according to performance;
- Great training courses;
- Full insurances in accordance with the State regulations;
- Welfare benefits in accordance with Group policies;
- Professional and friendly working environment with many promotion prospects.

Yêu cầu công việc

- Bachelor Degree in related field.
- Minimum 3-5 years in similar position in International hotels.
- Strong administrative skills, along with excellent communication and negotiation skills.
- Detailed knowledge of working practices.
- Good health, mature and pleasant personality and neat appearance.
- Able to cope with pressure.
- Excellent English language skills, preferably Korean, Japanese.
- Setup and preopening experience are prior.

Yêu cầu hồ sơ

Application Requirements
- Curriculum Vitae stamped by local authorities for authentication
- Copies of: Résumé, ID, Birth Certificate, Household Registration Book, Diplomas or Certifications.

Submission
- Interested candidates please send CV with the title: [MA02 - HM]_Full Name to the email address: Tin đã hết hạn
- Or send directly or by post to the address:
ASIA – PACIFIC INVESTMENT JOINT STOCK COMPANY (APECI)
+ HR- Administration Department: (+84) 24.3944.6245 (Ms Nhung)
+ Address: 3rd Floor, Machinco building, No. 444 Hoang hoa Tham St., Tay Ho district, Hanoi, Vietnam.
+ Website: http://royalparkbacninh.vn/ or http://apeci.com.vn/

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Đường Kinh Dương Vương, phường Vũ Ninh, Bắc Ninh, Bac Ninh Province, Vietnam
  • http://mandalahotel.com.vn/
  • Mandala hospitality là thành viên thuộc Tập đoàn APEC - một trong những nhà phát triển bất động sản, khách sạn hàng đầu Việt Nam năm 2019. Quy trình quản lý của Mandala được xây dựng dựa trên tiêu chuẩn quốc tế, chuyên môn cao kết hợp với sự am hiểu địa phương, hướng tới là công ty quản lý khách sạn tiên phong tại Việt Nam với mạng lưới 10,000 phòng khách sạn 5 sao đi cùng chuỗi khách sạn đối tác 3,4 sao trải dài khắp cả nước. Được biết đến với danh tiếng là một trong những công ty quản lý khách sạn tiềm năng nhất hiện nay, đội ngũ điều hành của Mandala Hospitality mang đến kinh nghiệm trên nhiều lĩnh vực trong ngành, mỗi dự án thành công là một minh chứng cho năng lực của Mandala. Hiện chúng tôi đã và đang trực tiếp đầu tư, vận hành và quản lý chuỗi khách sạn Madala trải dài từ Bắc vào Nam, có thể kể đến Apec Mandala hotel and resort Bắc Ninh, Apec Diamond Park Lạng Sơn, Apec Mandala Wyndham Hải Dương, Apec Mandala Wyndham Phú Yên, Apec Mandala Wyndham Mũi Né, Apec Mandala Wyndham Huế, Apec Mandala Dubai Tower Ninh Thuận… Nền tảng hoạt động được xây dựng dựa trên những giá trị tinh thần cốt lõi như tinh thần đạo phật, niềm tin vào con đường dẫn đến hạnh phúc, chúng tôi tập trung vào trải nghiệm khách hàng, đào tạo và phát triển nhân viên, tạo liên kết chặt chẽ với các nhà đầu tư từ khâu phát triển khái niệm kinh doanh đến xây dựng và vận hành, nhằm mang lại những kết quả tối ưu nhất. Với niềm đam mê luôn được thúc đẩy mạnh mẽ, Mandala Hospitality tự tin sẽ trở thành nhà quản lý khách sạn và nghỉ dưỡng hiệu quả số một Việt Nam.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu