• Ensures to understand, follow hotel P&P, Accor P&P
• Guides and ensure all staff followed up “Resavision” program of Accor (Mystery call)
• Conducts training for Reservations staff in accordance with hotel guidelines.
• Responsible for following up on all guests requests. Ensure response for all guest’s request within 24 hours of the receipt.
• Follow up GIT booking, tentative booking, waiting list, …
• Report immediately to Revenue Manager if any booking released, cancelled or modified which affect the Occupancy or Revenue Forecasting
• Assist Revenue Manager to control hotel availability and allotment to maximize hotel revenue.
• Assist Revenue Manager for the forecasting of rooms occupancy, preparing relevant reports on projected revenues.
• Monitors performance of staff on a regular basis and assist Revenue Manager to prepare performance reviews as per hotel standards
• Assist in maintaining a close working relationship with all Department of the Hotel
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary offerred / Mức lương cạnh tranh
• Professional working environment / Môi trường làm việc chuyên nghiệp
• Opportunity to access variety of training programs conducted by the Hotel & Group / Cơ hội tiếp cận đa dạng các chương trình đào tạo do Khách sạn & Tập đoàn tiến hành
• Free shuttle from Da Nang city / Xe đưa đón từ trung tâm TP Đà Nẵng
Yêu cầu công việc
- English
communication (Speaking, Writing).
- Good at the use of Microsoft
Office and OPERA,
Extranet Online Travel Agency, Accor System (if any).
- Demonstrated
ability to interact with customers, employees and third parties that
reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Problem solving, reasoning, motivating,
organizational and training abilities.
- Vocational
Certificate in Hotel Management, Business Administration or Bachelor’s degree
in Hotel Administration, Business Administration or equivalent.
- 2 years related experience reservations including
supervisory experience, or an equivalent combination of education and
experience
Yêu cầu hồ sơ
Should you feel interested in the opportunity, please send your resume to email:Tin đã hết hạn or phone: 0911.810.062
Vui lòng làm theo các chính sách này khi đánh giá một nhà tuyển dụng:
Không đăng các đánh giá không thật với mục đích làm tăng
hoặc giảm xếp hạng
Không đăng nội dung lạm dụng, thù hận, đe dọa hoặc quấy rối
người khác.
Không đăng nội dung chứa lời tục tĩu hoặc công kích
Đừng mạo danh bất kỳ người nào, không xuyên tạc mối liên kết
của bạn với một người hoặc tổ chức.
Không đăng thông tin riêng tư bí mật của bạn và người khác,
như địa chỉ thực, số bằng lái xe, CMND hoặc bất kỳ thông tin nào khác thuộc về quyền sở hữu cá nhân
Nội dung đăng nên dễ đọc, đúng chính tả, không sử dụng viết
hoa và chấm câu quá nhiều.
Đăng thông tin rõ ràng, có giá trị và trung thực.
Cố gắng đăng nội dung bao gồm cả ưu điểm và nhược điểm.
Sử dụng đúng ngữ pháp và kiểm tra chính tả của bạn.
Hãy tử tế với người khác, không công kích hoặc đăng đánh giá
với mục đích triệt hạ một cá nhân hay doanh nghiệp nào đó. Cùng nhau xây dựng một môi trường văn
minh và lịch sự.
MERCURE – A Brand of ACCORHOTELS GROUP, the leading hotel management group all over the world. Hotel with individuality, passion for service and committed to quality and guest satisfaction.
Mercure – Một thương hiệu của tập đoàn quản lý khách sạn hàng đầu thế giới - Accorhotels. Khách sạn với cá tính, với niềm đam mê và cam kết về chất lượng dịch vụ cũng như sự hài lòng của khách hàng.
Join Mercure Danang French Village Bana Hills – Join a team of warm and friendly professionals who will share the love for Hospitality!
Gia nhập Mercure Danang French Village Bana Hills – Gia nhập đội ngũ những nhân viên thân thiện,ấm áp, chuyên nghiệp – Những con người sẵn sàng chia sẻ tình yêu đối với ngành dịch vụ Khách sạn!