Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
6570 1

INSTANT SERVICE SUPERVISOR - GIÁM SÁT BP TỔNG ĐÀI

  • Hạn nộp: 30/04/2018
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội
Giờ làm việc
Làm theo ca
Cập nhật
24/05/2018 08:29

Mô tả công việc

·          Assist in supervising the PBX function; ensure staff is properly trained including service expectations, hotel facilities and services, local directions, safety and emergency procedures, etc.

·         Monitor performance and recommend corrective or disciplinary action.  Alert management of potentially serious issues.

·         Answer calls within prescribed time frame, respond to caller in a professional manner and according to established scripts and standards, and promptly route call to its destination. 

·         Act as central communications point during emergency/crisis situations by having thorough knowledge of emergency, safety and security procedures and having phone numbers of local fire, police, poison control, etc.

·         Ensure all telephone equipment and accessories are in proper working order.  Notify Engineering or appropriate service provider immediately of any malfunctioning equipment.

·         Respond to in-house guest concerns or complaints in a timely manner.  Make appropriate service recovery gestures according to established guidelines.

·         May operate in-house paging system as well as serve as base communications with security and maintenance departments.

·         To ensure courtesy call made and recorded thoroughly

·         Promote team work and quality service through daily communications and coordination with other departments.  Be aware and prepare for all in-house group meetings and VIP arrivals.

·         To ensure the guest’s database to be sent to immigration police on daily basic as required.

·         Perform other duties as assigned such as recording incoming packages, mail, or faxes and promptly notify guests.

Quyền lợi được hưởng

  • ·         Attractive salary and insurance package. Full salary and service charge in probation period
  • ·         Duty meal at hotel’s staff cafeteria
  • ·         Laundered uniform
  • ·         Free parking
  • ·         Summer vacation and many outing activities
  • ·         Pre-employment health check and annual health check
  • ·         Hotel discounts worldwide at all IHG hotels and resorts
  • ·         Food & Beverage discount at hotel
  • ·         Opportunity to join international development programs
  • ·         Chance to work with a great team of people and career growth in the world’s largest luxury hotel brand
  • ·         Other benefits according hotel’s policy

Yêu cầu công việc

Required Skills –

•   Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.

•   Good knowledge of F&B, FO and hotel operation

     •   Proficient in the use of Microsoft Office, Opera, Escape

·         Speak, listen, and use a keyboard to type or route messages, usually done while sitting down.

·      Basic reading and writing plus six months experience as a phone/switchboard operator

·         Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with guests and callers.

·         Reading and writing abilities are utilized often when completing departmental records/logs and taking messages for guests or hotel staff.

Experience –

·         2 -year experience in customer service or switchboard operator or an equivalent combination of education and experience.  

Yêu cầu hồ sơ

Please send your CV (attached with photo) to:

- Email: Tin đã hết hạn

- HR Office: B1, Keangnam Hanoi Landmark, Pham Hung Str, Nam Tu Liem District, Hanoi

- Recruitment Tel: 024 32753464


Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Keangnam Hanoi Landmark Tower, Plot E6 Cau Giay New Urban Area, Me Tri Ward, Nam Tu Liem District, Hanoi, Vietnam
  • https://landmark72.intercontinental.com/
  • Tọa lạc tại tòa tháp Hanoi Landmark72, InterContinental Hanoi Landmark72 là khách sạn năm sao cao nhất Việt Nam với 359 phòng nghỉ cao cấp, sang trọng, tất cả đều có tầm nhìn tuyệt đẹp ra toàn cảnh Hà Nội. Được thiết kế dựa trên ý tưởng nghệ thuật độc đáo, các nhà hàng và quán Bar trong khách sạn hứa hẹn là điểm đến hấp dẫn để thư giãn ở độ cao tới 300m. Ngoài ra, khu vực hội nghị với diện tích 3000m2, bao gồm phòng tiệc lớn với sức chứa hơn 1000 người là một địa điểm lý tưởng cho mọi sự kiện. Bên cạnh đó, tại tập đoàn IHG, chúng tôi luôn tâm niệm con người là tài sản quan trọng nhất và là trung tâm của mọi quyết định. Cam kết của chúng tôi tới mọi thành viên trong đội ngũ là mang tới môi trường làm việc lý tưởng nhất để gây dựng và phát triển sự nghiệp. Vì vậy, dù bạn là ai, sở thích của bạn là gì, hãy mang trọn vẹn niềm đam mê đó tới IHG và bạn sẽ có không gian được là chính mình tại chính nơi làm việc.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu