Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
18901 1

HR & Admin Assistant

  • Hạn nộp: 25/09/2019
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận 1 - TP HCM
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Loại hình
Nhà hàng/ Bar/ Pub
Ngành nghề
Hành chính, nhân sự
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
30/09/2019 14:08

Mô tả công việc

·        Liaison with recruitment agencies and Hospitality schools

·         Correct and timely placement of internal and external advertisements

·         Conduct exit interviews and provide feedback on reasons for turnover

·         Adherence to pre, during and post-employment checklists

·         Ensure Staff and Manager awareness of HR Policies and procedures

·         Assist with line staff counseling and career management

·         Assist line managers in the recruitment, induction for rank & file staff

·         Issue invitations to attend internal and external programs

·         Maintain records of training attendance

·         Implement Orientation

·         Maintenance of employee files

·         Data Base Management

·         Prepares and administers detailed induction program for new staff

·         Provides input for probation and formal performance appraisal discussions in line with company guidelines

·         Regularly communicates with staff and maintains good relations.

·         Take care of Unemployment, Social and health Insurance/ health care for 

C Claim any benefit for staff as sick leave, child-caring leave, maternity leave benefits if any.

·    Assist in registration personal income tax code for local and expatriate employees.

·         To follow up the issuance uniforms for staff.

·         To follow up and implement accommodation services for foreign employees:

-          Visa services

-          Work permit

-          Residence permit…

·         Assist in preparation and processing of monthly payroll, attendance records for employees.

·         To coordinate with other department for company’s events or HR activities

·         Monthly, quarterly register with Labor department 

·         Assist in PIT finalization if requested by accounting team.

·         Perform any other admin duties which may be assigned by the management from time to time.

 

Quyền lợi được hưởng

·        Competitive negotiable salary.

·        Monthly bonus

·        Full Social, Health, Unemployment insurance

·        Mức lương thỏa thuận, cạnh tranh

·        Thưởng hàng tháng

·        Đóng đầy đủ bảo hiểm xã hội, y tế, thất nghiệp


Yêu cầu công việc

·      Hard working

·      Team work

.    English communicate

·      Siêng năng, chăm chỉ

·     Tinh thần làm việc nhóm

-  Tiếng Anh Giao tiếp

Yêu cầu hồ sơ

Sơ yếu lý lịch kèm hình 3X4

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • 74/10A Hai Bà Trưng, P. Bến Nghé, Quận 1
  • http://eightfourcollective.com/
  • We, THE EIGHT FOUR COLLECTIVE is a Hospitality Company made up of Venues, Professional Operators, F&B specialists and Consultants. We practise Kaizen Hospitality management. With a focus on JAPANESE Food & Beverage through unique experiences in our Restaurants Bars and hotels. We aim to become the first name in recognized professional consultants in the Hospitality industry in Vietnam driven through all our venues and guest experiences. Head count: 101 employees The Eight Four Collective is currently the best Japanese Restaurant Group in Vietnam. We currently have three separate concepts: Renkon, Sake Central & Irusu in Saigon with 5 more opening in the next year (2020) in Saigon, Hanoi and Danang.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu