guest-relation-manager-korean

Guest Relation Manager (Korean)

InterContinental Phu Quoc Long Beach Resort

Quy mô :

Theo dõi Nhà tuyển dụng này

Mô tả công việc

GUEST EXPERIENCE

- Review arrival lists for all arrivals and VIP’s to coordinate with RAM to check room allocations, amenities and special requests

- Preview VIPs next day arrivals, ensuring that those with special requests and those accorded special status by resort are highlighted and fully briefed to Management and necessary related functions are actions

- Ensure special guests, like disabled people, elderly, children and VIPs, receive personalized services

- Monitor daily VIPs/IHG Rewards Club/InterContinental Ambassador bookings and ensure assigned rooms are prepared prior to check-in

- Top VIPs MUST be welcomed upon arrival, escorted to their room and bid farewell upon departure

- Seek verbal feedback from guests on a regular basis and respond to all Guest queries in a timely and efficient manner

- Handle guest’s complaints or requests and liaise with the department concerned to ensure immediate follow up, give further instructions to the relevant staff if needed to ensure optimal guest satisfaction.


 

Quyền lợi được hưởng

- Provided Relocation Ticket, Rest & Relaxation Ticket, Home Leave ticket, meal, uniform, accommodation and transportation. - At least 14 leave days - International environment

Yêu cầu công việc

Required Skills:

 - Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company

- Able to read and write English

- Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System

- Ability to speak third language is a privilege

Qualifications: Diploma or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

Experience: 1-2 years’ experience in front office / guest services operations / customer service, or an equivalent combination of education and experience. 


Yêu cầu hồ sơ

Cv tiếng Anh

Chức danh Địa điểm Ngày kết thúc Mức lương
Butlers 05/10/2019 Thỏa thuận
Waiter/ Waitress - Nhân viên Phục Vụ Nhà Hàng 30/10/2019 Thỏa thuận
Club Page - Nhân Viên Câu Lạc Bộ Khách Hàng Cao Cấp 05/10/2019 Thỏa thuận
SOUS CHEF - BẾP PHÓ 31/10/2019 Thỏa thuận
Bakery Sous Chef - Bếp phó Bánh nướng 31/10/2019 Thỏa thuận
THỰC TẬP SINH KẾ TOÁN 05/10/2019 1 - 3 triệu
Driver - Tài Xế Lái Xe Dấu E 31/10/2019 5 - 8 triệu
AC Technician - Nhân Viên Kỹ Thuật Điện Lạnh 30/10/2019 Thỏa thuận
Electrician - Nhân Viên Kỹ Thuật Điện 30/10/2019 Thỏa thuận
Stewards - Nhân Viên Tạp Vu Bếp 30/10/2019 Thỏa thuận
Painter 30/10/2019 Thỏa thuận
Chef de Cuisine 31/10/2019 Thỏa thuận
IT Supervisor - Giám Sát Bộ Phận IT 31/10/2019 Thỏa thuận
Cost Controller Supervisor 31/10/2019 Thỏa thuận
Steward Team Leader - Tổ Trưởng Tổ Tạp Vụ 30/10/2019 Thỏa thuận
COST CONTROLLER OFFICER - NHÂN VIÊN KIỂM SOÁT CHI PHÍ 30/10/2019 Thỏa thuận
Japanese Sous Chef 31/10/2019 Thỏa thuận
Assistant Human Resources Manager 30/10/2019 Thỏa thuận
HR Clerk 30/10/2019 5 - 8 triệu
Assistant Director of Food and Beverage 12/10/2019 Thỏa thuận
Chief Engineer (Vietnamese) 07/10/2019 30 - 40 triệu
Food and Beverage Manager 30/09/2019 Thỏa thuận
Bellman - Nhân Viên Hành Lý 30/09/2019 Thỏa thuận
Guest Service Supervisor - Giám Sát Lễ Tân 30/09/2019 Thỏa thuận
Guest Service Agent - Nhân Viên Lễ Tân 30/09/2019 Thỏa thuận
Laundry Attendant 30/09/2019 Thỏa thuận
Spa Therapist - Nhân Viên Trị Liệu 30/09/2019 Thỏa thuận
Engineering Coordinator - Thư Ký Bộ Phận Kỹ Thuật 30/09/2019 Thỏa thuận
THỰC TẬP SINH PHÒNG NHÂN SỰ 30/09/2019 Thỏa thuận
Korean Speaking - Guest Relations Officer 30/09/2019 Thỏa thuận
Pastry Chef de Partie – Tổ Trưởng Bánh Ngọt 30/09/2019 Thỏa thuận

Đánh giá nhà tuyển dụng

Thống kê kết quả liên hệ của nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 2 08:50 23/06/2019
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Không chuyên nghiệp 0 Chưa có

ĐÁNH GIÁ