Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
10558 1

Cost Controller

  • Hạn nộp: 30/10/2018
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Vũng Tàu - Bà Rịa - Vũng Tàu
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Tài chính, kế toán
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
30/10/2018 08:55

Mô tả công việc

Main duties and responsibilities:

  • Ensure cost control systems and procedures are developed and maintained to support an accurate audit control and supervising date to date operation.
  • Provide Heads of the Department with monthly financial data in order to allow them to analyze their performance and run their departments profitably.
  • Check the daily report and month end report before forwarding to the management.
  • Month end Journal Voucher
  • Inventory Turnover Report
  • KPI Report
  • Balance Sheet Reconciliation for Inventory Account

·         Ensure that policies and processes on purchasing, receiving, transferring, issuing are updated and observed in accordance to Internal Operating Procedures manual in order to be in line with company directives.

  • Administer all monthly inventory process to ensure controlled losses for the hotel.
  • Perform any other duties that management may reasonably require.Performs all secretarial and administrative duties to the standards required to ensure the smooth operation of the Finance and Accounting Department.

Quyền lợi được hưởng

- 13th monthly Salary

- Good benefit
- Insurances

Yêu cầu công việc

Requirements (Knowledge, Skills and Abilities)

  • Certificate in any Commerce/Finance course or relevant field

  • Minimum 2 years in a cost control position
  • Experience working in the hospitality or other customer service related industry
  • Excellent organisational skills, able to multi-task and meet deadlines
  • Familiar with back of the office systems
  • Excellent numerical skills
  • Organised, methodical and logical thinking
  • High level of accuracy and attention to detail
  • Fluent in English skills
  • Proficiency in Microsoft Office applications with advanced skills in Excel

Yêu cầu hồ sơ

*Hồ sơ gồm: Đơn xin việc, Sơ yếu lý lịch, CMND, 2 ảnh 3x4. hộ khẩu hoặc KT3, giấy khai sinh bản sao, Các bằng cấp có liên quan, Giấy giới thiệu của trường

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 500 - 999
  • 159-163 Thùy Vân, phường Thắng Tam, Tp. Vũng Tàu, Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam
  • Tập đoàn đa ngành sở hữu bởi tư nhân, với các lĩnh vực đầu tư chủ yếu là khách sạn, văn phòng, căn hộ cho thuê, trung tâm thương mại, nhà hàng và tiệc, kinh doanh thương mại,… Tập đoàn đa ngành sở hữu bởi tư nhân, với các lĩnh vực đầu tư chủ yếu là khách sạn, văn phòng, căn hộ cho thuê, trung tâm thương mại, nhà hàng và tiệc, kinh doanh thương mại,… Ngoài ra còn có Nhà hàng hải sản Lasirena The Imperial Garden Lounge, The IMPERIAL Business Centre Cung cấp dịch vụ văn phòng tiêu chuẩn 5* với mô hình Dịch vụ trọn gói tại Tòa nhà Petro Việt Nam, 1-5 Lê Duẩn, Q1.TP.HCM.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu