[HCM] Nhân viên đặt chỗ
- Hạn nộp: 30/09/2018
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận 1 - TP HCM
Giờ hành chính
Tiền sảnh
Nhân viên
28/09/2018 11:47
Mô tả công việc
- Perform the best customer service to ensure high customer satisfactions.
- Manage daily sales report to Sales Manager, DOS and Other Departments.
- Provide rates and pricing support
- Monitor sales tasks and ensure the fulfillments
- Corporate and work with other branches related to any sales’ issues
- Work on various strategic projects to align with company initiatives and support business development efforts throughout branch
- Potentially support sales with customer interactions which may include external interactions
- Assist DOS, EAM in updating and monitoring business opportunities.
- Assist DOS, EAM in running Sales weekly meeting and take the minutes
- Organize sales events to drive existing and new customer engagement - Manage to update company visitors and arrange meeting schedules with sales team
- Attend training & development sessions to understand the requirements of Sales
- Organize training sessions related to Sales for your branch, as directed by the DOS, EAM.
- Ensure updated marketing materials are accessible to Sales team and create customer-focused PowerPoint presentations from various marketing material. Work with Group Marketing team for customized content when needed.
- Take up additional tasks, as required, in support of Company’s need.
Quyền lợi được hưởng
- Lương cạnh tranh
- Thưởng theo hiệu quả công việc.
- Thưởng tháng lương thứ 13.
- Làm việc trong môi trường năng động, chuyên nghiệp.
- Có nhiều cơ hội giao tiếp với người nước ngoài.
- Tham gia đóng các loại bảo hiểm (BHXH, BHYT, BHTN)
- Và các chế độ phúc lợi khác theo quy định của công ty.
Yêu cầu công việc
- Be proficient in Excel, Power Point and Word
- Strong problem solving, organizational, and interpersonal skills
- Ability to work productively both individually and in a team environment.
- Sense of urgency for goal achievement
- Strong rapport and relationship building focused
- Influences others to action
- Self-motivated with ability to work in a fast paced and constantly changing environment.
- Comfortable with regular data entry on a laptop computer
- Good communication in both English and Vietnamese
- Able to work well in team, under high pressure and tight deadline.
Yêu cầu hồ sơ
Early apply candidate will be contacted and interviewed soon
Interested candidates should submit application documents including:
- Cover letter in English;
- Curriculum Vitae in English with latest PHOTO.
Contact: Ms Trang 01684191219
Mail: Tin đã hết hạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 100 - 499
- Hoàn Kiếm, Hà Nội
Thành lập năm 2015, Công ty Cổ phần Thương mại Dịch vụ Ngon Việt Nam (VIET DELI) là doanh nghiệp chuyên kinh doanh trong lĩnh vực dịch vụ ẩm thực. Với tầm nhìn nâng tầm và quảng bá ẩm thực Việt ra toàn thế giới, hệ thống đã và đang khai trương nhiều nhà hàng trong chuỗi dịch vụ cao cấp phục vụ khách du lịch trong và ngoài nước, trải dài khắp ba miền Bắc, Trung, Nam và hướng tới mở rộng ra ngoài lãnh thổ. Chỉ trong 5 năm, VIET DELI hiện sở hữu chuỗi 10 nhà hàng với các thương hiệu và phong cách ẩm thực độc đáo như: Sajang BBQ, Home Mộc, Ngon Villa, The Chopsticks, Ngon Gallery, Saju Shushi BBQ .v.v... Với mục tiêu xây dựng chuỗi dịch vụ thương hiệu đẳng cấp, mang lại cho khách hàng những trải nghiệm ấn tượng nhất về dịch vụ cũng như sản phẩm của công ty, VIET DELI luôn tìm kiếm và không ngừng hoàn thiện đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm trong lĩnh vực dịch vụ, nhà hàng và khách sạn.
Thông tin liên hệ
- Ms Quỳnh Anh - Trưởng phòng Nhân sự