Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
10558 1

Marketing Executive for Social Media in HCM

  • Hạn nộp: 31/01/2021
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận 1 - TP HCM
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
15/01/2021 10:13

Mô tả công việc

Administer the company’s social media marketing and advertising. Administration includes but is not limited to:

• Deliberate planning and goal setting
• Development of brand awareness and online reputation
• Content management
• SEO (search engine optimization) and generation of inbound traffic

• Cultivation of leads and sales

Content management duties include:

• Administrate the creation and publishing of relevant, original, high-quality content.
• Create a regular publishing schedule.
• Implement a content editorial calendar to manage content and plan specific, timely
marketing campaigns.

• Promote content through social advertising.

RESPONSIBILTIES

A. Develop and implement a social media marketing plan (Every 30-90 Days):
a. Brand Development
b. Identify Target Customers
c. Set Clear Objectives
d. Visual Design and Web Development Strategy
e. Solid Content Strategy
f. Promotion Strategy
g. Engagement Strategy
h. Conversion Strategy

i. Measure & Analyze to Establish ROI

Essential Duties of the Social Media Manager

• Manage social media marketing campaigns and day-to-day activities including:
• Develop relevant content topics to reach the company’s target customers.
• Create, curate, and manage all published content (images, video and written).
• Monitor, listen and respond to users in a “Social” way while cultivating leads and
sales.
• Conduct online advocacy and open a stream for cross-promotions.
• Develop and expand community and/or influencer outreach efforts.
• Oversee design (ie: Facebook Timeline cover, profile pic, thumbnails, ads, landing
pages, Blog, etc.).
• Design, create and manage promotions and Social ad campaigns.
• Manage efforts in building online reviews and reputation. Monitor online reviews
and respond to each review.
• Analyze key metrics and tweak strategy as needed.
• Compile reports for management showing results (ROI).
• Become an advocate for the company in social media spaces, engaging in dialogues and
answering questions where appropriate.
• Demonstrate ability to map out a comprehensive marketing plan. Drive strategies that
are proven by testing and metrics.
• Develop organizational elements in order to implement a proactive process for capturing
happy, loyal customer online reviews.
• Monitor trends in social media tools, applications, channels, design and strategy.
• Implement ongoing education to remain highly effective.
• Identify threats and opportunities in user-generated content surrounding the company.
Report notable threats to appropriate management.
• Analyze campaigns and translate anecdotal or qualitative data into recommendations and
plans for revising social media, content marketing, SEO and social advertising
campaigns.
• Monitor effective benchmarks (Best Practices) for measuring the impact of social media
campaigns. Analyze, review, and report on effectiveness of campaigns in an effort to
maximize results

Quyền lợi được hưởng

- Candidates will be provided with job details during the interview

Yêu cầu công việc

Qualifications and Experience

• Marketing degree is welcomed

• 0-1 year experience

• Demonstrates creativity and documented immersion in social media.

• Proficient in content marketing theory and application.

• Displays in-depth knowledge and understanding of social media platforms, their
respective participants (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Pinterest etc.) and how
each platform can be deployed in different scenarios.

Yêu cầu hồ sơ

CV can be sent to this website or sent to email: Tin đã hết hạn
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 500 - 999
  • 159-163 Thùy Vân, phường Thắng Tam, Tp. Vũng Tàu, Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam
  • Tập đoàn đa ngành sở hữu bởi tư nhân, với các lĩnh vực đầu tư chủ yếu là khách sạn, văn phòng, căn hộ cho thuê, trung tâm thương mại, nhà hàng và tiệc, kinh doanh thương mại,… Tập đoàn đa ngành sở hữu bởi tư nhân, với các lĩnh vực đầu tư chủ yếu là khách sạn, văn phòng, căn hộ cho thuê, trung tâm thương mại, nhà hàng và tiệc, kinh doanh thương mại,… Ngoài ra còn có Nhà hàng hải sản Lasirena The Imperial Garden Lounge, The IMPERIAL Business Centre Cung cấp dịch vụ văn phòng tiêu chuẩn 5* với mô hình Dịch vụ trọn gói tại Tòa nhà Petro Việt Nam, 1-5 Lê Duẩn, Q1.TP.HCM.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu