Public Area Manager - FLC Sầm Sơn
- Hạn nộp: 31/10/2018
- Mức lương: 12 - 20 triệu
Thông tin cơ bản
1
Thị Xã Sầm Sơn - Thanh Hóa
Làm theo ca
29/10/2018 14:32
Mô tả công việc
Be responsible for maintaining a high degree of cleanliness in the assigned areas of the hotel, both in front and back of house.
Duties and Responsibilities:
§ Arriving at work on time in the uniform provided, ensuring a neat and tidy appearance, according to the employee handbook.
§ Having a complete knowledge of the hotel product, including room types rates, relative features and facilities, food and beverage outlets/promotions, spa and fitness center.
§ Accomplishing special projects as assigned by the Executive Housekeeper.
§ Being available to handle situations which may develop and require immediate attention.
§ Having knowledge of all types of cleaning equipment and chemicals, ensuring proper levels of stock are maintained at all times.
§ Being willing to work on weekends and holidays.
§ Overseeing and ensuring thorough cleaning of entrances, lobby, function rooms, restaurants, restrooms and all guests and staff lounges.
§ Being able to exhibit strong supervisory skills.
§ Monitoring all furniture items in guest related areas.
§ Managing any discrepancies.
§ Ensuring the proper cleaning of light fixtures and glass inside the lobby and mezzanine.
§ Ensuring proper maintenance of all floor surfaces.
§ Responsible for the accurate roster of all public area staffs according to the occupancy or functions.
§ Issuing all cleaning attendants with daily work schedules and make sure sequence is followed.
§ Responsible for communicating with engineering department on any problems or issues concerning the equipment that requires their assistance.
§ Ensuring that new employees are properly trained. Observing and guiding new employees to ensure that they carry out their duties properly and accurately and adhere to the rules and regulations of the department.
§ Ensuring that the assigned working hours and meal breaks are adhered to by themselves primarily and by the employees accordingly.
§ Document the ability and work performance of employees continually, informing the housekeeping manager/executive housekeeper if performance is not satisfactory.
§ Attending and participating in trainings and meetings as required.
§ Performing any duties as requested by the management.
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
§ Previous 3 years of experience in housekeeping supervisory position of international hotel is preferred
§ Good inter-personality skills, outgoing, and friendly
§ Daily-basis English communication skills
Yêu cầu hồ sơ
- Mr. Tuan - Tin đã hết hạn
Other document to be submitted upon successful interview.
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: Trên 5.000
- FLC Landmark Tower, Ngõ 5 Đường Lê Đức Thọ, Mỹ Đình 2, Nam Từ Liêm, Hà Nội, Việt Nam
- https://flchotelsresorts.com/
FLC Hotels & Resorts sở hữu chuỗi quần thể nghỉ dưỡng và giải trí cao cấp tại các điểm đến hấp dẫn nhất Việt Nam với 5 quần thể đã đi vào hoạt động và 3 quần thể đang trong giai đoạn hoàn thiện. FLC Hotels & Resorts cung cấp hơn 10 nghìn phòng nghỉ cho thị trường du lịch Việt Nam, đi cùng với đó là hệ tiện ích giải trí đa dạng bao gồm các nhà hàng và bar, bể bơi nước mặn và bể bơi vô cực, chuỗi spa chăm sóc sức khỏe, sở thú hay các sân golf đẳng cấp quốc tế… để đáp ứng nhu cầu du lịch của hàng triệu khách hàng trong nước và quốc tế. Với ưu thế về vị trí độc tôn, FLC Hotels & Resorts mang tới định nghĩa mới về kỳ nghỉ “tất cả trong một” với chuỗi quần thể nghỉ dưỡng bốn mùa trải dài khắp Việt Nam. Mỗi khu nghỉ dưỡng và khách sạn thuộc chuỗi FLC Hotels & Resorts đều là sự kết hợp của không gian thư giãn đích thực, hệ thống tiện ích nghỉ dưỡng và hội họp tối ưu, và dịch vụ chu đáo xuất phát từ trái tim để khách hàng tận hưởng kỳ nghỉ đúng nghĩa theo cách của mình.
Thông tin liên hệ
- Ms. Xuan - Human Resources Business Partner