Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
1967 1

GUEST EXPERIENCE ASSISTANT MANAGER

  • Hạn nộp: 15/11/2018
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Ba Đình - Hà Nội
Giờ làm việc
Làm theo ca
Cập nhật
19/11/2018 11:37

Mô tả công việc

MAIN RESPONSIBILITIES

Assist the Guest Experience Manager with the following tasks:

1. Prepare an action plan on the results of the Mystery Guest, with Heads of Department and General Manager.

2. Analyse the results of the customer satisfaction (ReviewPro and Online Channels).

3. Prepare an action plan on the results of the customer satisfaction, with Heads of Department and General Manager.

4. Give inductions and re-inductions to the staff.

5. Guarantee the staff knows and transmits to the customer the Service Culture (implantation and monitoring of culture, operating procedures, storytelling, Brand phraseology).

6. Take care of the online reputation of the hotel, on the websites and OTAs (analysis of comments, to promote the comments by the customers and reply).

Keep in contact directly with the customers (Public Relations of the hotel, welcome call, satisfaction call, present at the outlets, WOW moments, events, etc.).

8. Look after the attraction and monitoring of the MeliaRewards customers at the hotel and ensure the delivery of their benefits.

9. Deal with all customer complaints (during and post stay).

10. Adapt the sensorial experience at the hotel, following the Brand guidelines, to promote the other revenues, create good environments that will generate the customers to stay and consume (music, aromas, decoration, illumination, personality and control other physical aspects).

11. Assign amenities to VIP clients (according to personal preferences).

12. Rooms supervision (random and VIP) + Event rooms (setup of the meeting room).

13. Manage the customer requests and monitoring the MeliáConect.

14. Manage the external communication plan (hotel channel, check in, lobby screen, digital frames, etc.).

15. Manage the internal communication plan (briefings, flash training, departmental meetings, etc.).

16. Promote, coordinate and implant ideas to improve the sustainable development and to increase the social contribution, inform to the customers through different channels.

17. Supervise the activities department (depending on the Brand).

18. Guarantee the best customer experience at The Level (pre- arrival call, food offering, etc.)

Quyền lợi được hưởng

- Attractive salary + service charge 
- Great training course
- Professional and friendly working environment
- Participate in company's team- building activities
- Annual Health checkup + Insurance
*Lương, thưởng
*Đào tạo theo tiêu chuẩn của tập đoàn và khách sạn
*Môi trường làm việc chuyên nghiệp và thân thiện
*Khám sức khỏe định kỳ và các chế độ bảo hiểm
*Các phúc lợi khác

Yêu cầu công việc

  • EDUCATION AND TRAINING: University Degree, preferably in Tourism or Hospitality.
  • LANGUAGES: Local Language and Advanced level of English.
  • SPECIFIC KNOWLEDGE: Hotel operations; Public Relations and Customer Service.
  • WORK EXPERIENCE IN OTHER COMPANIES (IF HIRED EXTERNALLY): 1 year experience in a similar position in hotels with similar stars and services.
  • WORK EXPERIENCE IN MHI (IF SELECTED INTERNALLY): Permanence in the company for two years or more.

Yêu cầu hồ sơ

Sơ yếu lý lịch tự thuật - Công chứng
Chứng minh thư + Số hộ khẩu: Công chứng
Văn bằng chứng chỉ (nếu có) - Công chứng
Ảnh 4*6: 2 chiếc
Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • 44B, Lý Thường Kiệt, Hà Nội
  • https://www.meliahanoi.com
  • Excellently located in the center of the city, belongs to the Melia Hotels International, Melia Hanoi Hotel which with breathtaking views over the city and closed to the main tourist attractions is a first rate choice for both business and leisure travelers. The hotel owns one of the largest pillarless Grand Ballroom in Vietnam Thang Long Ballroom and other 11 function rooms of varying sizes can be set up in different style to facilitate working groups. The hotel consists of 306 rooms which are all spacious and cozy, providing all the five star facilities. Amongst these, the hotel provides outdoor swimming pool, fully-equipped fitness center, hairdresser and spa. Fine dining options include two exquisite restaurants serving authentic Vietnamese as well as International culinary specialties. Nằm trên một trong những con phố chính của trung tâm thủ đô Hà Nội, khách sạn Melia Hanoi với tầm nhìn ngoại cảnh bao quát thành phố xinh đẹp luôn luôn là lựa chọn hàng đầu cho khách du lịch và khách thương nhân. Khách sạn nổi tiếng bởi Grand Ballroom một trong những hội trường không cột lớn nhất Việt Nam với sức chứa 1300 khách hội thảo. Hội trường Thăng Long cùng 11 phòng hội thảo khác với thiết kế linh hoạt, trang thiết bị hiện đại, đa dạng có thể đáp ứng mọi hình thức hội nghị, hội thảo và sự kiện. Khách sạn bao gồm 306 phòng khách tiêu chuẩn 5 sao với không gian rộng rãi, ấm áp, thiết kế sang trọng, lịch sự cùng các tiện ích khác như bể bơi ngoài trời, phòng tập gym, salon tóc và spa. Ngoài ra, khách sạn có 2 nhà hàng nơi khách hàng có thể trải nghiệm và thưởng thức tinh hoa ẩm thực Việt cũng như các món ăn quốc tế phong phú.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu