Nhân viên Thu mua - Purchasing Officer
- Hạn nộp: 30/07/2019
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Thành Phố Nha Trang - Khánh Hòa
Giờ hành chính
Khách sạn/ Khu căn hộ
Tài chính, kế toán
Nhân viên
08/07/2019 09:54
Mô tả công việc
• To coordinate and liaise with the Head of Department on all matters relating to quality and reliability of delivery with respect to current and potential suppliers.
• To keep track of all outstanding purchase orders to ensure that goods are delivered on time
• Get market list order from kitchen & call suppliers for the demand of goods. Make sure that goods delivery on are on time, correct quantity and good quality.
• Inform responsible person and Chief Accountant/ Finance Controller on any price differences / fluctuations.
• Handover PR, PO to receiving clerk and red invoices to Cost Controller.
• Responsible for slow moving products, expiry dates and contact with suppliers for changing items.
Quyền lợi được hưởng
1. Attractive and competitive salary
2. Dynamic working environment
Yêu cầu công việc
• Colleges education and higher
• 2 years experience and higher
• Understand hotel operations•Fluent in English
• Computer proficiency
Yêu cầu hồ sơ
Vietnamese - English
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Lô 3+4 Đường Phạm Văn Đồng, Phường Vĩnh Hoà, Thành phố Nha Trang, Khánh Hòa
Nha Trang Horizon là một khách sạn 5*, có địa chỉ tại Bùng Binh Ba Làng, Đường Phạm Văn Đồng, Phường Vĩnh Hoà, Thành phố Nha Trang, Khánh Hòa. Khách sạn gồm 374 phòng, 02 nhà hàng và 1 Sky Bar. Khách sạn đi vào hoạt động tháng 01 năm 2019. Email phòng Nhân sự: horizonhrnhatrang@gmail.com
Thông tin liên hệ
- Ms Nhi - Nhân viên Nhân sự