Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
16453 1

HR Intern

  • Hạn nộp: 29/05/2019
  • Mức lương: 3 - 5 triệu

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận 2 - TP HCM
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Hành chính, nhân sự
Cập nhật
28/05/2019 01:08

Mô tả công việc

At the position of HR Intern, you will assist admin and HR tasks, which include, but not limited to:
  • Manage, update the employees’ data on internal systems;
  • Follow up employees’ labour contracts/ documents & file them in hard and soft file;
  • Assist to calculate monthly time sheet and overtime allowance;
  • Manage internal training agreements and performance appraisal;
  • Assist to hold internal events and CSR events;
  • Contact with the government (Labor dept, Social insurance dept, tax dept... to submit monthly reports);
  • Arrange interviews & prepare interview documents as per requests by Talent Acquisition & Development Executive;
  • Assist Talent Acquisition & Development Executive to clean up internal HR systems;
  • Assist to coordinate & organize recruitment activities/ events with partners.

Quyền lợi được hưởng

  • Office hours from Monday to Saturday morning (normally, working time is from Mon to Fri, Saturday morning is just for company’s event if any)
  • 12 Annual days leave per year (1 annual day/ 1 month)
  • Contribution to Social insurance, Health insurance and Unemployment Insurance as per Vietnam labour code (based on full salary)
  • 13th month bonus & Red Envelope (pro-rate basic), team entertainment expenses (USD 15/month)
  • Training opportunities for both soft skills and professional skills
  • Many opportunities to attend and/or organize company events: monthly birthday parties, Christmas party, CSR activities, monthly team entertainment, team building, employer branding etc.
  • Team building, internal clubs, and social activities and more

Yêu cầu công việc

  • Fresh graduated, Bachelor degree in Business Administration, Human Resources or other related fields;
  • Good English communication (writing & translate)
  • Good use of office applications (Excel, Word, PowerPoint …);
  • Planning and time management skill;
  • Good interpersonal communication skill;
  • Result & detail oriented;
  • Carefulness;
  • Team spirit;
  • Service orientation mind-set;
  • Highly adaptability;

Yêu cầu hồ sơ

Mọi thắc mắc liên hệ Ms. Mai: Tin đã hết hạn

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • 145 - 147 Nguyễn Cơ Thạch, phường An Lợi Đông, Quận 2, Hồ Chí Minh, Việt Nam
  • PJ's Coffee là một thương hiệu của New Orland. PJ's Vietnam Là kết quả của thỏa thuận nhượng quyền thương mại giữa TRG International và Ballard Brands, công ty TRG F&B được thành lập vào năm 2016. Công ty đưa thương hiệu cà phê PJ’s lần đầu tiên đến Việt Nam trong cùng năm đó và là đại diện duy nhất của thương hiệu trong nước. Do nhu cầu mở rộng hoạt động, Công ty Chúng tôi cần tuyển dụng vị trí sau.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu