Purchasing Manager/ Executive - Quản lý/ Chuyên viên phòng mua
- Hạn nộp: 26/09/2019
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận Hà Đông - Hà Nội
Giờ hành chính
Khách sạn/ Khu căn hộ
Tài chính, kế toán
Trưởng ca/ Giám sát
25/09/2019 01:11
Mô tả công việc
- Maintain records of goods ordered and received.
- Locate vendors of materials, equipment or supplies, and interview them in order to determine product availability and terms of sales.
- Prepare and process requisitions and purchase orders for supplies and equipment.
- Control purchasing department budgets.
- Interview and hire staff, and oversee staff training.
- Review purchase order claims and contracts for conformance to company policy.
- Analyze market and delivery systems in order to assess present and future material availability.
- Develop and implement purchasing and contract management instructions, policies, and procedures.
- Participate in the development of specifications for equipment, products or substitute materials.
- Resolve vendor or contractor grievances, and claims against suppliers.
- Represent companies in negotiating contracts and formulating policies with suppliers.
- Direct and coordinate activities of personnel engaged in buying, selling, and distributing materials, equipment, machinery, and supplies.
- Prepare bid awards requiring board approval.
- Prepare reports regarding market conditions and merchandise costs.
- Administer on-line purchasing systems.
- Details to be discussed at the interview
Quyền lợi được hưởng
- Competative salary package
- International & professional working environment at 5 - star hotel
- Duty meal at staff canteen
- Others benefits following group's standards
- Others according to Labour Law
Yêu cầu công việc
- Communication in English
- Previous working experience in a Purchasing Management at Hospitality industry for at least 3 years
- Familiarity with sourcing and vendor management
- Interest in market dynamics along with business sense
- Hands on experience in budgeting and purchasing management
- Superb communication, interpersonal and leadership skills
- Outstanding negotiation skills
- Problem solver with a strong analytical mindset
- Outstanding organizational and time management skills
- Excellent customer service skills
Yêu cầu hồ sơ
Application:
1. CV to be sent to email address: Tin đã hết hạn
2. Fill in the application form at Security area - Wyndham Garden Hà Nội, HH01 – Đường Tố Hữu, Vạn Phúc, Quận Hà Đông, Hà Nội
3. Directly apply via Hoteljob.vn
Contact person: Ms. Ngọc – 0366 175 014
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- HH01, Tố Hữu, Vạn Phúc, Hà Đông, Hà Nội, Vietnam
Wyndham Garden Hanoi is the newest 5 star hotel in the west area of Hanoi, it is an outstanding choice of the discerning business or leisure traveller. Located in the most dynamic district of Hanoi capital within close promimity of National Museum, National Convention Center, My Dinh Sport Complex and other points of commercial interest, approximately 40 minutes from Noi Bai Internaitonal Airport, 20 minutes to down town and short walking distance of Tourist attraction Van Phuc Silk Village. The Wyndham Garden has 112 rooms, including 100 deluxe rooms at 28 sqm, 5 suites at 60 sqm and 5 corner suites at 72 sqm. Wyndham Garden Hà Nội là khách sạn 5 sao mới nhất nằm phía Tây thủ đô Hà Nội được kỳ vọng là lựa chọn hàng đầu của doanh nghiệp hoặc khách du lịch. Khách sạn có vị trí rất đẹp và khá gần với Sân vận động quốc gia, Trung tâm Hội nghị quốc gia, Cung thể thao Mỹ Đình và các trung tâm thương mại; chỉ mất chưa đầy 40 phút từ sân bay Nội Bài và 20 phút để vào trung tâm thành phố, đặc biệt,chỉ với vài bước chân đi bộ là đến làng lụa Vạn Phúc nổi tiếng. Khách sạn có 112 phòng bao gồm 100 phòng deluxe 28m2; 5 phòng suites 60 m2 và 5 conner suites 72m2. Với 2 nhà hàng, 2 khu vực café tại sảnh và tầng thượng cùng một khu vực tiệc có thể phục vụ đến 150 khách cùng với các tiện ích như bể bơi 4 mùa, phòng gym, spa, xông hơi; đáp ứng tiêu chuẩn quốc tế , khách sạn sẽ mang đến cho khách hàng một sự thoải mái, thư giãn trong thời gian lưu trú.
Thông tin liên hệ
- HR Department - HR Officer