chef-de-partie-to-truong-to-bep

Chef de Partie/Tổ trưởng Tổ bếp

Pullman Phu Quoc Beach Resort

Quy mô :

Theo dõi Nhà tuyển dụng này

Mô tả công việc

JOB RESPONSIBILITIES

Check all parts of the kitchen, including pot and dish-wash areas for cleanliness, order and correct storage and stock rotation.

Control adequate mise-en-place preparation for next day, sauce, stock, fish etc. Check and control daily mise en place according to Sous Chef.

Assist in making food requisitions and control dry stores and beverage requirements on a daily basis

Responsible for basic on the job training & development with Commis, Demis and cooks

Be multi skilled with thorough knowledge of all hotel food outlets and menus.

Taste and examine food prepared and make necessary adjustments and replenish food when necessary.

Be responsible for minimizing food wastage.

Anticipate guest’s needs through observation and offer prompt, efficient service either personally or through effective communication with other associates.

Follow food safety program and ensure all associate have working knowledge of the program.

Maintain the working area in a clean and sanitary condition at all times

Ensure that the Pullman Phu Quoc standards are met and exceeded in every dish served

Assist in the overseeing of the daily production and service of food items.

Assist in developing new and creative ideas.

Check and maintain quality of production at all stages of production in your area

Ensure your subordinates are supervised in the use of standard recipes and portion / cost controls

Interact in a courteous manner to both associates and guests

Work with established effective and efficient rosters and ensure the control staffing levels

Assist the Head Chef in performing administrative functions including, but not limited to coordinating menu tastings for clients, menu requests, preparing accident reports

Liaise and work closely with the Stewarding department to ensure a safe and hygienic work environment and equipment

Ensure Occupational Health & Safety guidelines are adhered to with the association of Duty of Care.

Comply with all Corporate and Hotel Standards and Procedures.

Uphold the Accor Cares culture by demonstrating the Star Service Standards at all times to guests and fellow associates

Personally ensure compliance with all relevant Workplace Health & Safety and Occupational Health & Safety legislation and Accor Policies

Undertake other duties as requested by Department Head and Hotel Management and ensure Occupational Health & Safety guidelines are adhered to with the association of duty of care.

Quyền lợi được hưởng

- 05 working days or 40 hrs per week / Làm việc 05 ngày hoặc 40 giờ một tuần.

- Social - Health Insurance per labor law / Bảo Hiểm Xã hội - Bảo hiểm Y Tế

- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )

Phụ cấp Tiền khai trương Khách sạn.

- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )

Bữa ăn theo ca ( 03 bữa mỗi ngày nếu ở tại nhà nhân viên )

- Uniform / Đồng phục

- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.

Chỗ ở miễn phí tại khu nhà nhân viên đẹp, hiện đại và thoải mái.

- Can enjoy Fitness facilities at staffhouse daily

Có thể sử dụng trang thiết bị phòng tập gym tại Khu nhà nhân viên hàng ngày.

- Telephone allowance ( depend on positions)

- Phụ cấp điện thoại ( tùy vị trí )

- On board Travel expense support / Hỗ trợ chi phí di chuyển khi nhận việc

- Employee of the Month / Quarter / Year Award / Nhân viên xuất sắc Tháng/ Quý/ Năm

- Birthday Celebration / Kỷ niệm sinh nhật

- Year end Bonus, KPI Bonus / Thưởng Cuối năm / Thưởng KPI

- Year End Party / Tiệc Nhân viên cuối năm

- International working environment with many Expatriates

Môi trường làm việc quốc tế với nhiều Quản lý người nước ngoài.

- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.

Tham dự học các khóa tiếng Anh miễn phí để nâng cao kỹ năng giao tiếp.

- Special discount with Accor property after 06 months of employment

- Chiết khấu đặc biệt với các KS của tập đoàn Accor sau 06 tháng làm việc

- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.

- Những cơ hội tuyệt vời để phát triển nghề nghiệp với Tập đoàn Accor vì Tập đoàn hiện đứng đầu ở Châu Á và Việt Nam về số lượng Khách sạn Tập đoàn quản lý.

At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries

-Hiện tại Tập đoàn Accor quản lý khoảng 4300 Khách sạn tại 100 quốc gia và lãnh thổ

In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.

Tại Việt Nam, Tập đoàn Accor hiện quản lý 25 Khách sạn và Tập đoàn sẽ khai trương thêm 10 Khách sạn vào năm 2019.

ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE

ACCORHOTELS CỨ 33 GIỜ SẼ KHAI TRƯƠNG MỘT KHÁCH SẠN TRÊN THẾ GIỚI

Yêu cầu công việc

Graduated from Vocational/College/University preferably in Culinary, Hospitality or related field.

At least 2 years experience in similar position preferably in international 4-5 star hotel/resort.

Food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.

Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.

English working & communication

National language speaking

Demi Chef with good background will be considered for interview

Yêu cầu hồ sơ

Contact person/Liên hệ:Mr Tam - 0985.800.178 (Vui lòng liên hệ trong giờ hành chính từ thứ 2 đến thứ 6)

To get the official Application Form, kindly add the above phone number Zalo or visit www.vieclamphuquoc.net (put in the searching keys: Pullman Phu Quoc)/Để tải Mẫu đơn ứng tuyển chính thức, vui lòng gửi tin nhắn tới Zalo số điện thoại trên hoặc truy cập trang vieclamphuquoc.net với từ khóa tìm kiếm Pullman Phu Quoc.

Please send your resume in English/Vietnamese./Vui lòng gửi CV bằng tiếng Anh hoặc tiếng Việt.

Chức danh Địa điểm Ngày kết thúc Mức lương
Sales Coordinator (Phu Quoc based) 26/12/2019 Thỏa thuận
Talent & Culture Officer (C&B in Human Resources) - Working at Phu Quoc Island 28/12/2019 Thỏa thuận
Kid Club Captain/Tổ trưởng Khu vui chơi trẻ em 29/12/2019 Thỏa thuận
Kid Club Attendant/Nhân viên Khu vui chơi trẻ em 29/12/2019 Thỏa thuận
Senior Spa Supervisor/Giám sát Spa 29/12/2019 Thỏa thuận
Spa Supervisor/Giám sát Spa 29/12/2019 Thỏa thuận
02 Resort Nurse / 02 Y tá Khách sạn (Làm việc tại Phú Quốc ) 30/01/2020 Thỏa thuận
Banquet Connector (Banquet/Event Attendant)/Nhân viên bộ phận Tiệc 29/12/2019 Thỏa thuận
Butlers Presidential Villa 29/12/2019 Thỏa thuận
Bartender/Nhân viên pha chế 29/12/2019 Thỏa thuận
Bell Captain/Tổ trưởng Tổ hành lý 29/12/2019 Thỏa thuận
Florist/Nhân viên cắm hoa 29/12/2019 Thỏa thuận
Shop Connector (Shop Attendant) 29/12/2019 Thỏa thuận
Engineering Attendant/Nhân viên Kỹ thuật 29/12/2019 Thỏa thuận
F&B Welcomer (F&B Hostess/cashier) 29/12/2019 Thỏa thuận
Front Office Supervisor/Giám sát bộ phận tiền sảnh 29/12/2019 Thỏa thuận
Housekeeping Order taker/Nhân viên tiếp nhận yêu cầu Bộ phần Buồng 28/12/2019 Thỏa thuận
Housekeeping Attendant/Nhân viên buồng phòng/Nhân viên vệ sinh khu vực công cộng 29/12/2019 Thỏa thuận
Uniform Attendant/Nhân viên cấp phát đồng phục 29/12/2019 Thỏa thuận
Laundry Attendant/Nhân viên giặt là 29/12/2019 Thỏa thuận
Telephone Connector/Nhân viên tổng đài 29/12/2019 Thỏa thuận
Assistant Outlet Manager 29/12/2019 Thỏa thuận
Connector (Receptionist)/Nhân viên Lễ tân 29/12/2019 Thỏa thuận
Bellman/Nhân viên hành lý 29/12/2019 Thỏa thuận
Telephone Supervisor/Giám sát tổng đài 28/12/2019 Thỏa thuận
Airport Representative/Nhân viên đón khách sân bay 28/12/2019 Thỏa thuận
Welcomer/Nhân viên đón tiếp khách 28/12/2019 Thỏa thuận
Lái xe/Driver 29/12/2019 Thỏa thuận
Outlet Manager 29/12/2019 Thỏa thuận
F&B Captain 29/12/2019 Thỏa thuận
F&B Supervisor 29/12/2019 Thỏa thuận

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá