The Tele - Customer Service
- Hạn nộp: 04/03/2019
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
5
Quận 3 - TP HCM
Giờ hành chính
Kinh doanh & tiếp thị
Nhân viên
03/03/2019 01:06
Mô tả công việc
Key Accountabilities
• Courtesy Calls – 2 weeks / 4 & 8 months.
• Referrals 1 in 2 calls
• Supplementary Memberships sales and other promotions
• To ensure member received package and everything on the card is correct
• To motivate customer to use the card and create needs for customer to use card by informing current promotions (red hot rooms etc..) + update on new hotel + painting picture and also plan their holidays.
Tasks and Performance Indicators
Tasks
- Call members using the relevant Courtesy Call script. (Especially important to confirm receipt of pack in post).
• Minimum efficiency of 1 referral per two courtesy calls.
- In case member has not received package (most pertinent at 2 week call) – confirm what the package looks like, the address of the member & if not received, follow up with courier/postage.
• Ensure all members have received packages or action has been taken to remedy cases where this is not so and Diary note made
- Re-advise terms & conditions of membership where necessary.
• Ensure member understands Certificate conditions, including lost/stolen policy.
- Prompt FOC usage based on advance booking immediately and suggest hotels for dining.
- Assist the member with general inquiries in regards to the hotels, their locations and the membership.
• Member satisfied with service offered and offer booking of FOC where applicable. Record booking details on appropriate form/document.
- Ask member prompting questions about referrals (ie family, friends, colleagues) on every courtesy call made. Advise of Wine Certificate & free renewal offer.
• Show nomination to OK’d call ratio of 1 in two. This shows good technique with prompting, objection handling and persistence.
- Educate uninformed members about supplementary membership. Facilitate purchase of supplementary m/ship
• All members to be aware of supplementary m/ship. Accurate recording of details for supplementary. Immediate forwarding to the appropriate program for sale.
- Confirm and update membership details. Obtain missing details.
• Accurate and complete membership details in Netsuite.
- Ensure accurate data entry of all additional member details obtained.
• Ensure that information is correctly entered into Netsuite directly.
- Email nominations to correct staff member with all details correct including contact number of nom as well as correct name, member’s name, phone number.
• Zero errors returned from program.
- Get member’s feedback and ensure appropriate distribution of member’s feedback through appropriate channels using the Feedback process.
• Follow feedback process to determine appropriate action.
- Update the member with any changes with regards to the hotels and the membership.
• Member aware of latest hotels and benefits.
- Confirm and update membership details. Obtain any missing details directly in Netsuite
• Accurate and complete membership details in Netsuite.
Read full Job Descriptions
Quyền lợi được hưởng
• Lương căn bản: 6.000.000vnd/tháng (Lương trước thuế)
• Môi trường làm việc chuyên nghiệp.
• Được hưởng những ưu đãi dành cho nhân viên như đi du lịch trong và ngoài nước với giá rất ưu đãi
• Nhiều cơ hội thăng tiến trong nước cũng như nước ngoài
• Cơ hội phát triển sự nghiệp lâu dài
• Có thể bắt đầu đi làm việc ngay
• Được đào tạo Sản phẩm thẻ hội viên ưu đãi, hệ thống của tập đoàn Accor, kỹ năng tư vấn và bán thẻ hội viên.
• Được ký hợp đồng hàng năm, sau thời gian thử việc 2 tháng, BHYT, BHXH, BHTN, Khám sức khoẻ định kỳ hàng năm.
Yêu cầu công việc
- Fluent in spoken English
- Good voice
- More detail will be discussed in the interview
Yêu cầu hồ sơ
- Gửi cho Ms. Nguyễn Thúy, email: Tin đã hết hạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 25 - 99
- 7, Số 28 Nguyễn Thị Diệu, Phường 6, Quận 3, TPHCM
Công ty chúng tôi thuộc Tập đoàn khách sạn Accor - Tập đoàn quản lý khách sạn lớn nhất khu vực Châu Á Thái Bình Dương gồm những thương hiệu như Sofitel, Pullman, Mgallery, Novotel, Mercure, Ibis và allSeasons. Accor Plus là chương trình thẻ hội viên quốc tế mang đến nhiều quyền lợi về ẩm thực cũng như đặt phòng tại khách sạn và nhà hàng thuộc hệ thống Accor.
Thông tin liên hệ
- Nhân sự